Ikke uenig. Skulle bare ønske den var svart. Spilene må og vekk. Rotete mot platespilleren. Ser ut som både vertikale og horisontale linjer.
Jeg tror heller at det er på tide å komme seg ut å se dagslysHar du ikke noe påskepynt du kan ha på toppen? Det blir fint![]()
Ovation var et veldig bra drivverk, om innovation er betydelig bedre er jeg usikker på. Akkurat nå føles det slikt, men det kan like mye være gleden av å få en ny spiller i hus. Sammen med Gold Note PH-1000 riaa så spiller dette veldig flott i mine ørerNå hva synes du om det nye vidunderet sevald? Mye forskjell fra din gamle spiller?
mvh
Endelig noen som tenker på kontoen minBest på toppen, men for at du ikke skal få for lite å gjøre og kjøpe mer nytt, ville jeg gått for foliering. Se der, der sparte jeg deg for en masse penger![]()
Fantastisk bra skive du spiller der.
Snakk om platespillere her men hvilken pickup sitter på armen? Mener å huske du har en Umami Red ? Jeg lukter litt på en annen pickup ( kanskje Umami Blue) men disse får jo bra kritikk. Hva sier du?Ikke uenig. Skulle bare ønske den var svart. Spilene må og vekk. Rotete mot platespilleren. Ser ut som både vertikale og horisontale linjer.
Ja, det stemmer. Jeg har umami red og jeg er veldig fornøyd. Synes den er oppløst og ganske så nøytral. Kunne fint kjøpt den igjen hvis et bytte hadde tvunget seg frem. Umami Blue er vel i samme gate og bør være en fin puSnakk om platespillere her men hvilken pickup sitter på armen? Mener å huske du har en Umami Red ? Jeg lukter litt på en annen pickup ( kanskje Umami Blue) men disse får jo bra kritikk. Hva sier du?
Takk for det. Jeg er jo spent på å høre den etter mye god omtale. Onsdag eller torsdag etter påske passer for meg. Uka etter er jeg i Polen men etter det er jeg hjemme uten spesielle planer.Ja, det stemmer. Jeg har umami red og jeg er veldig fornøyd. Synes den er oppløst og ganske så nøytral. Kunne fint kjøpt den igjen hvis et bytte hadde tvunget seg frem. Umami Blue er vel i samme gate og bør være en fin puDu er velkommen til en lytt en dag det passer
![]()
TakkerGratulerer med ny spiller og riaa, ser jo ut som en million.
Du går fort i Trinnov verden, allerede godkjent service verkstedNeida. Ikke min. Er bare her på en liten justering.
Ja her går jeg virkelig blitt proDu går fort i Trinnov verden, allerede godkjent service verksted.
Gratulerer med en haug med nye investeringer, ikke måte på.
God Påske!
Ja, skjønner. Da hjelper du noen som er nære den magiske alderen der alt blir skummelt og alt var bedre førJa her går jeg virkelig blitt proSendt en mail til Trinnov support og latt den stå tilkoblet internett. Er ikke for hvem som helst
God påske![]()
Dette er ikke novaen til svigermorJa, skjønner. Da hjelper du noen som er nære den magiske alderen der alt blir skummelt og alt var bedre før
Lykke til![]()
Jeg har solgt streamer og gått over til Nuc pc med Roon. Bruker VSC og Dante til overføring av lyd til nova. Fungere knirkefritt.For en som er helt DSP-korka: Har du droppet streamer eller er det innebygget i Nova?
Tror nok jeg ville gått for en Innovation til og strømforsyningen i midten.Tror jeg hadde satt den nede i hyllen, ev. på toppen med noe annet sølvfarget på andre siden av spilleren. Du kunne jo kjøpt en PSU til bare for symmetriens skyld…![]()
![]()
![]()
Porselenryggen min tåler det mesteGratulerer med ny snurrer.
God påske din jævla kødd
Her på fjellet spruttregner.
Frustrasjon blir tatt ut på deg![]()
Sånn blir det nå hytta ligger nede i lavlandet. Her ble det hvitt på bakken men langt unna skiføre. Stikker opp på Haukeli i morgen for kanskje en mulighet for vinterens siste skiturGratulerer med ny snurrer.
God påske din jævla kødd
Her på fjellet spruttregner.
Frustrasjon blir tatt ut på deg![]()
Den er jeg på nå, godt og varmt inne på hytta.Porselenryggen min tåler det mesteMen skjønner ikke frustrasjonen, er det ikke bare å hoppe rett i afterskien da?
![]()
Bare så det er sagt. Kona var oppe på over 1000m i går faan ikke snø der heller. Ved Svineroi. 1200m er det heller ikke skiføre.Sånn blir det nå hytta ligger nede i lavlandet. Her ble det hvitt på bakken men langt unna skiføre. Stikker opp på Haukeli i morgen for kanskje en mulighet for vinterens siste skitur
Vi får se, jeg sa jo kanskje......Bare så det er sagt. Kona var oppe på over 1000m i går faan ikke snø der heller. Ved Svineroi. 1200m er det heller ikke skiføre.
Tåkefyrste 1 og 2Vi får se, jeg sa jo kanskje......
Sevald - Unnskyld tåkepratet i tråden din
Men på 1150 moh var det overraskende bra skiføre.Bare så det er sagt. Kona var oppe på over 1000m i går faan ikke snø der heller. Ved Svineroi. 1200m er det heller ikke skiføre.