Sensommerfest hos nlykke.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.059
    Som jeg nevnte på vårt siste møte, ville jeg gjerne stå for årets sommerfest siden mitt vintertreff utgikk p.g.a alt for optimistisk dato for ferdigstilling.:rolleyes:
    Nå derimot er det meste på plass. Om jeg ikke husker helt galt, var det ønske om og legge denne festen på andre siden av sommerferien. Dette passer meg utmerket. Har sett litt på datoer, og foreslår lørdag 16/8. Hvis dette er noe tidlig i forhold til avikling av ferie tar vi det senere, men siste helg i august er jeg bortreist. Kom med innspill!
    Gleder meg!!

    Petter.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Toppers Petter. Men, er det en ørliten mulighet for å legge det til helgen etter eller noe sånt? Har så lyst til å være der vettu. Det går jo ville rykter om magisk lyd fra PMCene der oppe. Svensken er jo helt forstyrra stakkars, etter lytten hos deg sist ;)
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.059
    Toppers Petter. Men, er det en ørliten mulighet for å legge det til helgen etter eller noe sånt? Har så lyst til å være der vettu. Det går jo ville rykter om magisk lyd fra PMCene der oppe. Svensken er jo helt forstyrra stakkars, etter lytten hos deg sist ;)
    Det er helt i orden og ta det helgen etter for min del. Hvis vi holder fast på lørdag, blir det da lørdag 23/8.

    ;)Svensken likte det han hørte her sist ja. Hyggelig. Nå går han med noen seriøse planer om kjøp i UK tror jeg.
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Mener bestemt at jeg så hæla på en svett, euforisk utseende maratongubbis strenende ut fra det Lykk'ske hjem utpå herværende vårsemester, mumlende noe om at - Jæklar, Dette Bare Må Jeg Få Med Meg! (internal).

    You Invite, I'll be There!

    cheers!!
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Superdupert! Jeg skal lage tid til å sammenfatte årsmøtet og distribuere det snart... Kjenner litt dårlig samvittighet for n'te gang..
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    På en eller annen måte må jeg da klare å rydde plass til en kveld med OVK.

    Det kan hende jeg holder på med dette 9.august, forresten: Rittinfo | Aarbakkerittet Hvis jeg er kvitt vinterflesket til da, altså (som ser ut til å bli mer helårs for hvert år som går).
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.059
    Ting tar form, og jeg tror vi allerede bestemmer at det blir lørdag 23/8.

    Jeg liker jo og begynne litt tidlig, kl 16.00 er jo et fint tidspunkt. Det betyr jo ikke at man ikke kan komme senere, men fra da av står dørene oppe. . .
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Toppers Petter. Men, er det en ørliten mulighet for å legge det til helgen etter eller noe sånt? Har så lyst til å være der vettu. Det går jo ville rykter om magisk lyd fra PMCene der oppe. Svensken er jo helt forstyrra stakkars, etter lytten hos deg sist ;)
    Det er helt i orden og ta det helgen etter for min del. Hvis vi holder fast på lørdag, blir det da lørdag 23/8.

    ;)Svensken likte det han hørte her sist ja. Hyggelig. Nå går han med noen seriøse planer om kjøp i UK tror jeg.
    Puhhh, takk og lov. You're my hero! 23/8 er topp!

    Det kan jo ikke være NOE ANNET som kan føles bedre (etter man har lagt ned så mye arbeid i ny lyttemoské) at PMC'ene umiddelbart finner sin plass i rommet og leverer så til de grader. Det er deg vel unnt, og jeg gleder meg til både å høre, se og oppleve. Og selvfølgelig, resten av festen.

    PS! Det er ingen hemmelighet at jeg la inn et overprisa bud på svenskens mini-PMC'er om han ikke ønsket å beholde de, men det kunne jeg bare glemme. Jeg har full forståelse for at han har kjøpt månedkort til U.K. i leten etter grandpa PMC :)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.204
    Antall liker
    101.691
    Torget vurderinger
    23
    Ti gleder seg Jerusalem...
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Trur flere kommer og bli forstyrret etter sommerfesten og lytting på PMC nye omgivelser! Min erfaring er att om man bortser fra slukus brutalus anlegg! så er disse MB2i likevel noe i samme gate når man la dem slippe løs:)

    Så er i gang nå med litt research på PMC speakers. Har en Danske som vill selge meg ett par OB1i, men dem er så kjipe på pris:p

    Greetings from Grebbestad
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.059
    Trur flere kommer og bli forstyrret etter sommerfesten og lytting på PMC nye omgivelser! Min erfaring er att om man bortser fra slukus brutalus anlegg! så er disse MB2i likevel noe i samme gate når man la dem slippe løs:)

    Så er i gang nå med litt research på PMC speakers. Har en Danske som vill selge meg ett par OB1i, men dem er så kjipe på pris:p

    Greetings from Grebbestad
    Nå begynner jeg og bli nervøs for og ikke innfri hvis du fortsetter slik cash. . .:)

    Når du begir deg ut på handel med dansker, kan du ikke regne med annet enn en tøff fight. Lykke til videre!:cool:
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    Jeg er med (hvis det fortsatt er plass)!!! :cool:
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.059
    Hei folkens!
    Nå er det en uke til sommerfesten. Gleder meg!

    I den forbindelse vil jeg gjerne vite hvem som kommer slik at jeg får beregnet godt med mat/drikke til alle sammen. Ta gjerne med egne vinyl/cd så alle får hørt musikk de har et forhold til.
    Til de av dere som ikke har vært her før, er det bare og sende meg pm, så får de adresse og beskrivelse om hvordan de kommer hit.

    Hvis det er interresse for det, kan vi også sammenligne phonokabler. . . . Sees !!
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.059
    Kommer/gleder meg:) Kan vi ikke gjøre ett spleise lag på drikke/vin?
    Flott cash, velkommen! Vi kan godt spleise på drikke. Eks; jeg tar meg av spiritusen til kaffen, og dere tar med drikke til mat?
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.957
    Antall liker
    11.765
    Sted
    Hus
    Hopper gjerne på her hvis det er en ledig plass igjen...... :)
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.059

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Rødt til høyre kanal, hvitt til venstre kanal. Rikelig med brunt for bass, og noen skudd Underberg for fintuning.
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Hopper gjerne på her hvis det er en ledig plass igjen...... :)
    Du er selvsagt velkommen. Ta med et gromeksemplar av noe vinyl da. . .:)
    sier tusen takk for det nlykke, kjenner jo etterhvert ganske mange der. :)
    Problemet er at 4 dager etterpå starter flyttinga av noen kilo vinyl, og har en del og organisere de siste dagene. Vi har alle våre bekymringer........ :rolleyes:


    men men, kven kveit, har mye som skal feires for tida. :cool:
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Kommer.
    Flott at svensken ville spleise med deg på drikke til oss. Jeg er bare så dehydrert nå :)
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    Svensken kan jo ta seg en tur til Systemet i Strømstad! :cool:
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.204
    Antall liker
    101.691
    Torget vurderinger
    23
    Fortsatt med...:cool:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn