Sensommerfest hos nlykke.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    714
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3
    Jeg kommer gjerne!

    Skal bli spennende å besiktige ditt nye lytterom. Og selvfølge det viktigste, innta god mat og drikke i godt samvær.
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.590
    Antall liker
    11.081
    Jeg kommer gjerne!

    Skal bli spennende å besiktige ditt nye lytterom. Og selvfølge det viktigste, innta god mat og drikke i godt samvær.
    Velkommen Eik! Blir morsomt og vise fram det nye lytterommet.
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.971
    Antall liker
    11.800
    Sted
    Hus
    Har vært hjemom og plukket med meg noen godbiter på sort gull :)
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.629
    Antall liker
    15.452
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Har vært hjemom og plukket med meg noen godbiter på sort gull :)
    Så bra! Flate som jeg gleder meg til i morgen.

    Topp lyd fra topp anlegg i et riktig koserom. Topp pressinger fra Bartis, nydelig mat fra verten og gratis øl fra sweedish. Yeaah!
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.863
    Antall liker
    26.593
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Har vært hjemom og plukket med meg noen godbiter på sort gull :)
    Så bra! Flate som jeg gleder meg til i morgen.

    Topp lyd fra topp anlegg i et riktig koserom. Topp pressinger fra Bartis, nydelig mat fra verten og gratis øl fra sweedish. Yeaah!
    Og fri transport av den gamle skrotten også:p Men jeg gleder meg også:) Tar med noen pønk plater, så lett kommer ikke anlegget unna:D
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.590
    Antall liker
    11.081
    Har vært hjemom og plukket med meg noen godbiter på sort gull :)
    Så bra! Flate som jeg gleder meg til i morgen.

    Topp lyd fra topp anlegg i et riktig koserom. Topp pressinger fra Bartis, nydelig mat fra verten og gratis øl fra sweedish. Yeaah!
    Og fri transport av den gamle skrotten også:p Men jeg gleder meg også:) Tar med noen pønk plater, så lett kommer ikke anlegget unna:D
    Åh, skal vi pån igjen med de dere skivene cash. . .:confused:;)
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Har vært hjemom og plukket med meg noen godbiter på sort gull :)
    Så bra! Flate som jeg gleder meg til i morgen.

    Topp lyd fra topp anlegg i et riktig koserom. Topp pressinger fra Bartis, nydelig mat fra verten og gratis øl fra sweedish. Yeaah!
    Og fri transport av den gamle skrotten også:p Men jeg gleder meg også:) Tar med noen pønk plater, så lett kommer ikke anlegget unna:D
    ikke frist meg nå.
    godt noen i klubben holder fanen høyt hevet. ;)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.361
    Antall liker
    102.273
    Torget vurderinger
    23
    Oppe allerede, Bartis? Er jo bare noen få timer siden jeg helte deg ut av bilen utenfor oppgangen ;)

    For øvrig etter en usedvanlig trivelig aften. O'Lykke! Men at noen har vært inne i tråden og endret tidspunktet fra 17.00 til 16.00 er jeg helt sikker på :cool:
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.590
    Antall liker
    11.081
    Tusen takk selv Bartesam! Takk også for en herlig demo av "japsepressinger".:D
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.590
    Antall liker
    11.081
    Oppe allerede, Bartis? Er jo bare noen få timer siden jeg helte deg ut av bilen utenfor oppgangen ;)

    For øvrig etter en usedvanlig trivelig aften. O'Lykke! Men at noen har vært inne i tråden og endret tidspunktet fra 17.00 til 16.00 er jeg helt sikker på :cool:
    Takk for besøket Sluket! Husk Stern på Oslo Jazz scene 15/10 nå da. Der åpner dørene kl 20.00. . . . Men det kan jo være de flytter den 1 time fram når de vet du kommer. . .;)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.361
    Antall liker
    102.273
    Torget vurderinger
    23
    Kjempeaften i går - i et av de desidert koseligste dedikerte musikktempler jeg har opplevd! Loftsstuer GJØR noe med humøret ditt - det er bare så fordømt RIKTIG med skråtak, særlig når de får lov til å gå helt ned til gulvet, forbi originale bæringer osv. osv. Gir en fantastisk illusjon av størrelse også, samtidig som intimiteten er ivaretatt. Vi var ni personer på et rom som kvalifiserer til 15-20m2 på "skatteseddelen" og vi hadde et hav av plass. Regner med at en viss PappaRass legger ut et bilde eller tre etter hvert. Jeg observerte minst tre kompetente kameraoppsett - pussig hvordan hifi og foto fortsatt ser ut til å følges ad.

    Mye fin musikk å høre også, genialt at folk tar med egne speialiteter, rariteter osv. - da kan en høre ting som ikke vanligvis faller inn under det audiofile repertoar, en stor fordel... selv om en viss svenske fikk ufortjent mye spilletid til sine Roland Cedermark og Ingemar Nordstrøm-samlinger :eek:

    Lyden hos Petter'n var overraskende god til å komme fra kompakthøyttalere :rolleyes: - noe av de beste jeg har hørt i så måte, og et anlegg som var altetende! Det er viktig. Et sikkert tegn på at en er på rett vei. Kanskje sågar i mål også.

    Takk nok en gang, Petter'n - for glimrende konsept og utmerket vertskap, det er godt å bli puslet om hos deg!
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.863
    Antall liker
    26.593
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Takk for igår Petter:) Har ju skrytt over anlegget ditt tidl, og denne gang med medbrakt musikk så var det extra morsomt og lytte på anlegget! Eldkvarns episke spor "Alice" stod frem helt magiskt.
    Ellers blev det en litt krångligte retur hjem for meg og Grump:p En ting er att T-bane slutter og gå tidl her i landet! Men man trenger vel ikke bli inlåst på stasjonen bare for det:p:p:p
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.361
    Antall liker
    102.273
    Torget vurderinger
    23
    Fanken - jeg trodde dere hadde bil? Hva skjedde? Dere kunne jo ha ligget på med meg da! Ledig plass på planet.
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.658
    Antall liker
    3.082
    Nydelig mat og ditto lyd, Petter! Tusen takk fra meg også, for en hyggelig kveld. Lytter gjerne mer til det anlegget :rolleyes:
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.361
    Antall liker
    102.273
    Torget vurderinger
    23
    Oppe allerede, Bartis? Er jo bare noen få timer siden jeg helte deg ut av bilen utenfor oppgangen ;)

    For øvrig etter en usedvanlig trivelig aften. O'Lykke! Men at noen har vært inne i tråden og endret tidspunktet fra 17.00 til 16.00 er jeg helt sikker på :cool:
    Takk for besøket Sluket! Husk Stern på Oslo Jazz scene 15/10 nå da. Der åpner dørene kl 20.00. . . . Men det kan jo være de flytter den 1 time fram når de vet du kommer. . .;)
    Slem nå... emn jeg skal si Dem vi bleskuffet i går - ikke en eneste Stern skive på snurra! 15/10 er spikret.
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.590
    Antall liker
    11.081
    Takk for igår Petter:) Har ju skrytt over anlegget ditt tidl, og denne gang med medbrakt musikk så var det extra morsomt og lytte på anlegget! Eldkvarns episke spor "Alice" stod frem helt magiskt.
    Ellers blev det en litt krångligte retur hjem for meg og Grump:p En ting er att T-bane slutter og gå tidl her i landet! Men man trenger vel ikke bli inlåst på stasjonen bare for det:p:p:p
    Hyggelig at 2 gangs lytteropplevelse innfridde! Men hva skjedde på T-banen, hvordan greide de og låse dere inne?
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.590
    Antall liker
    11.081
    Nydelig mat og ditto lyd, Petter! Tusen takk fra meg også, for en hyggelig kveld. Lytter gjerne mer til det anlegget :rolleyes:
    Takk erlandsen, du får bare sende meg en melding og invitere deg selv, så skal vi finne et tidspunkt hvor du kan få et litt grundigere inntrykk.
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.590
    Antall liker
    11.081
    Oppe allerede, Bartis? Er jo bare noen få timer siden jeg helte deg ut av bilen utenfor oppgangen ;)

    For øvrig etter en usedvanlig trivelig aften. O'Lykke! Men at noen har vært inne i tråden og endret tidspunktet fra 17.00 til 16.00 er jeg helt sikker på :cool:
    Takk for besøket Sluket! Husk Stern på Oslo Jazz scene 15/10 nå da. Der åpner dørene kl 20.00. . . . Men det kan jo være de flytter den 1 time fram når de vet du kommer. . .;)
    Slem nå... emn jeg skal si Dem vi bleskuffet i går - ikke en eneste Stern skive på snurra! 15/10 er spikret.
    Jeg vet, det var en forglemmelse det der. Skal ikke gjenta seg!:) sees 15 okt.
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Mange takk for en kjempetrivelig kveld, Petter. Og dere andre også, pokker så bra gjeng. Jeg var ikke innom sweet spot på hele kvelden, annet enn en kort stund bak sofaen...

    Men dette er et rom som diffuserer godt, så det låter bra nesten uansett hvor man setter seg. Flotte greier, og helt etter min smak.

    Men hva med historien om låste T-banestasjoner? Bilder?

    Jeg vokste opp med 'Beat Street' og break dance-kurs på den lokale danseskolen, og får noen assosiasjoner...

    Beat Street pic 2.jpg


    Grumpy, med sprayboks, på skuldrene til Cash.
     
    Sist redigert av en moderator:

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.590
    Antall liker
    11.081
    Mange takk for en kjempetrivelig kveld, Petter. Og dere andre også, pokker så bra gjeng. Jeg var ikke innom sweet spot på hele kvelden, annet enn en kort stund bak sofaen...

    Men dette er et rom som diffuserer godt, så det låter bra nesten uansett hvor man setter seg. Flotte greier, og helt etter min smak.

    Men hva med historien om låste T-banestasjoner? Bilder?

    Jeg vokste opp med 'Beat Street' og break dance-kurs på den lokale danseskolen, og får noen assosiasjoner...

    Vis vedlegget 275262

    Grumpy, med sprayboks, på skuldrene til Cash.
    Takk til deg også. Etter litt opprydding nå skal jeg sette meg til med Zappa og la han og regnerværet dominere dagen. . .
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.629
    Antall liker
    15.452
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Mange takk for en kjempetrivelig kveld, Petter. Og dere andre også, pokker så bra gjeng. Jeg var ikke innom sweet spot på hele kvelden, annet enn en kort stund bak sofaen...

    Men dette er et rom som diffuserer godt, så det låter bra nesten uansett hvor man setter seg. Flotte greier, og helt etter min smak.

    Men hva med historien om låste T-banestasjoner? Bilder?

    Jeg vokste opp med 'Beat Street' og break dance-kurs på den lokale danseskolen, og får noen assosiasjoner...

    Vis vedlegget 275262

    Grumpy, med sprayboks, på skuldrene til Cash.
    Jeg kan love dere at det var et sant helvete å være "locked-in behind grids" med en illsint, gneldresvenske som tok i bruk bokstavsammensetninger som ligger langt utenfor rekkevidden av kjente (an)alfabetismer!

    Jeg foretrakk langt heller alt som skjedde før. Det var også en uforglemmelig ettermiddag/aften. Takk, men takke meg til hjemreisen.

    Edit: Dokumentasjon, men vennligst ikke spør hvordan vi havnet på Helsfyr. Og når sant skal sies, så var kanskje ikke Cash den som gneldret mest ...når jeg tenker meg om :):

    svenske.jpg
     
    Sist redigert:

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.590
    Antall liker
    11.081
    Mange takk for en kjempetrivelig kveld, Petter. Og dere andre også, pokker så bra gjeng. Jeg var ikke innom sweet spot på hele kvelden, annet enn en kort stund bak sofaen...

    Men dette er et rom som diffuserer godt, så det låter bra nesten uansett hvor man setter seg. Flotte greier, og helt etter min smak.

    Men hva med historien om låste T-banestasjoner? Bilder?

    Jeg vokste opp med 'Beat Street' og break dance-kurs på den lokale danseskolen, og får noen assosiasjoner...

    Vis vedlegget 275262

    Grumpy, med sprayboks, på skuldrene til Cash.
    Jeg kan love dere at det var et sant helvete å være "locked-in behind grids" med en illsint, gneldresvenske som tok i bruk bokstavsammensetninger som ligger langt utenfor rekkevidden av kjente (an)alfabetismer!

    Jeg foretrakk langt heller alt som skjedde før. Det var også en uforglemmelig ettermiddag/aften. Takk, men takke meg til hjemreisen.
    Det er jo lov og ty til litt grovere verbal skyts når man blir stengt inne 20 meter under jorda med utsikter om og sove av seg rusen liggene på noe betong greier og sammen med en hjertesjuk nordmann da. . .;) godt det ordnet seg!
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.863
    Antall liker
    26.593
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Slenger ut litt bilder fra igår
    Maten smakte som vanligt bra hjemme hos Petter:)
    DSC_2196.jpg


    DSC_2197.jpg


    Anlegget med kompakt HT:rolleyes:
    DSC_2217.jpg


    DSC_2210.JPG


    Fra lytte posisjon. Elmer sjekker bygget!
    DSC_2200.jpg


    Verten gjorde en utmerket jobb som platevender:)
    DSC_2207.jpg


    Japse presser og spirituosa i salig blandning:D
    DSC_2209.jpg


    Hot Rod Sluksters:cool:
    DSC_2222.jpg


    Ett mer utfyldigt og mere proff repotasje kommer nog senere fra denne karl'n;D
    DSC_2199.jpg
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.361
    Antall liker
    102.273
    Torget vurderinger
    23
    Hadde Grumpy blitt skral utover natta på Tbanen kunne han jo bare sleika på den strømførende skinna så hadde'n garantert kvikna til igjen!

    Godt dere kom hel-skinnet hjem da. Neste gang får vi heller sette opp buss til pensjonistene!
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.629
    Antall liker
    15.452
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Hadde Grumpy blitt skral utover natta på Tbanen kunne han jo bare sleika på den strømførende skinna så hadde'n garantert kvikna til igjen!

    Godt dere kom hel-skinnet hjem da. Neste gang får vi heller sette opp buss til pensjonistene!
    Apropos HLR: Valget tror jeg i høyeste grad handler om personlige preferanser. -Sleike skinna eller kjenne ånden av en svenk tunge på baksiden av drøvelen? Nå ble jeg veldig usikker :p.

    svensk_tunge.jpg
     
    Sist redigert:

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.629
    Antall liker
    15.452
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Den offisielle versjonen av SenSommerFesten og noen bilder er nå publisert på hjemmesiden vår:

    2014 - www.oslovinylklubb.net
    (bildene er klikkbare)

    Utenfor historien og allerede omtalte T-banevaretekt, så hadde vi også en promotur på den omtalte "siste t-banen hjem" som var proppfull av youngsters. Uten at noen klappa til oss, gjennomførte vi en latterlig dugnad for å rekruttere nye vinylister. Her er svensken i full gang med spørreundersøkelsen:

    _DSC0359.jpg
     
    Sist redigert:

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.590
    Antall liker
    11.081
    Dette kan du Grumpy!! Utrolig morsom repotasje med glimrende bilder!!:D
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.423
    Antall liker
    12.945
    Unnskyld at jeg "menger" meg og blander meg inn i dette nlykke.
    Takk for nok en morsom "tour de force" Grumpy ;) at nlykke er en hyggelig kar kan jeg skrive under på :cool:
    Jeg fikk følelsen av å ha vært der selv et lite øyeblikk mens jeg leste :cool:
    Gode gutter skal ha det godt!
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.629
    Antall liker
    15.452
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Enig Power - det er nesten litt plagsomt at Lykkegutten er så mye mer "hyggelig kar" enn alle oss andre.

    Loftsbula hans er blitt så velegnet for drifting av musikk og hifi-skruller at enkelte av oss har foreslått å utvide torsdagstreffene på Bare Jazz til nå annenhver gang "Bare Jazz" og "Bare Petter" :rolleyes:
     
    Sist redigert:

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.590
    Antall liker
    11.081
    Unnskyld at jeg "menger" meg og blander meg inn i dette nlykke.
    Takk for nok en morsom "tour de force" Grumpy ;) at nlykke er en hyggelig kar kan jeg skrive under på :cool:
    Jeg fikk følelsen av å ha vært der selv et lite øyeblikk mens jeg leste :cool:
    Gode gutter skal ha det godt!
    Bare hyggelig Powerpoint! Det var en veldig hyggelig kveld, og Grumpy har gitt en utrolig god billedlig beskrivelse som egentlig sier det meste om stemningen den kvelden.
    Hvis du har lyst/anledning, er det jo bare og komme og få et inrtykk! Lenge siden den festen hos Andrè nå. . .
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.629
    Antall liker
    15.452
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Feil Gismo! Her er vi bare småsjokka når verten henta den doble strippestanga.

    Jeg trodde at vi var enige Cash, om at vi ikke skulle avsløre de greiene der.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.361
    Antall liker
    102.273
    Torget vurderinger
    23
    Synes de kara der sitter lovlig nærme unna...
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.423
    Antall liker
    12.945
    Unnskyld at jeg "menger" meg og blander meg inn i dette nlykke.
    Takk for nok en morsom "tour de force" Grumpy ;) at nlykke er en hyggelig kar kan jeg skrive under på :cool:
    Jeg fikk følelsen av å ha vært der selv et lite øyeblikk mens jeg leste :cool:
    Gode gutter skal ha det godt!
    Bare hyggelig Powerpoint! Det var en veldig hyggelig kveld, og Grumpy har gitt en utrolig god billedlig beskrivelse som egentlig sier det meste om stemningen den kvelden.
    Hvis du har lyst/anledning, er det jo bare og komme og få et inrtykk! Lenge siden den festen hos Andrè nå. . .
    Ja, du sier noe nlykke.
    Tiden flyr så alt for fort :p
    Det var helt i slutten av mai i fjor at jeg så ditt blide åsyn sist hos Fosse og fruen.
    En meget minneverdig og hyggelig aften.
    Jeg klarte t.o.m. å gå før vertskapet blunket med lysene iført pysjamas med tannbørtsen hengende i munnviken :rolleyes:

    Meget har skjedd siden da for undertegnede som til alt overmål har gjort særping av seg.
    Sånn går det når man skal være snill og hyggelig med en pikelill uten baktanker :cool:
    Men abonnement hos Norges Største Busselskap (NSB ):mad:, min kjæres 3 barn og jobb eter opp tiden i uka.

    Vist har jeg lyst til å sjekke ut lydloftet ditt.
    Jeg må bare få redigert hue, og søkt fruen om tillatelse (spøk).
    Kjenner jeg henne rett vil hun nok gjerne være med, da hun selv er ørlite opptatt av lyd, musikk og dynamikk.
    Take care :cool: vi snakkes....
     
    Sist redigert:

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.590
    Antall liker
    11.081
    Unnskyld at jeg "menger" meg og blander meg inn i dette nlykke.
    Takk for nok en morsom "tour de force" Grumpy ;) at nlykke er en hyggelig kar kan jeg skrive under på :cool:
    Jeg fikk følelsen av å ha vært der selv et lite øyeblikk mens jeg leste :cool:
    Gode gutter skal ha det godt!
    Bare hyggelig Powerpoint! Det var en veldig hyggelig kveld, og Grumpy har gitt en utrolig god billedlig beskrivelse som egentlig sier det meste om stemningen den kvelden.
    Hvis du har lyst/anledning, er det jo bare og komme og få et inrtykk! Lenge siden den festen hos Andrè nå. . .
    Ja, du sier noe nlykke.
    Tiden flyr så alt for fort :p
    Det var helt i slutten av mai i fjor at jeg så ditt blide åsyn sist hos Fosse og fruen.
    En meget minneverdig og hyggelig aften.
    Jeg klarte t.o.m. å gå før vertskapet blunket med lysene iført pysjamas med tannbørtsen hengende i munnviken :rolleyes:

    Meget har skjedd siden da for undertegnede som til alt overmål har gjort særping av seg.
    Sånn går det når man skal være snill og hyggelig med en pikelill uten baktanker :cool:
    Men abonnement hos Norges Største Busselskap (NSB ):mad:, min kjæres 3 barn og jobb eter opp tiden i uka.

    Vist har jeg lyst til å sjekke ut lydloftet ditt.
    Jeg må bare få redigert hue, og søkt fruen om tilltelse (spøk).
    Kjenner jeg henne rett vil hun nok gjerne være med, da hun selv er ørlite opptatt av lyd, musikk og dynamikk.
    Take care :cool: vi snakkes....
    Du får snakke med fruen. Dere er begge hjertelig velkomne til et besøk i tigerstaden. . . :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn