sende høyttalere fra new york.

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
Jeg har funnet ett par snadder stativ høyttalere i new york jeg lurer på og handle. Men hvordan kan jeg finne ut frakten? spurte selger om han kunne finne ut noe og han er visst litt opptatt med jobb for øyeblikket, så jeg spør her istedet hvor andre har handlet utenlands før.
 

Petre

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.11.2007
Innlegg
1.720
Antall liker
1.205
Sted
Siggerud
Tenker du på prisen for forsendelse, er dette svaret jeg fikk i en annen tråd vedr. det samme: Tror frakten fort blir en 5-600 dollar,flyfrakt vel og merke.
Ellers har shipping ( 4-6 uker ) av vintage tunere og amp's pleid å koste i nabolaget av 150 $, + noen hundrelapper i tollbehandling her, såfremt ikke selgeren var smart nok til å merke sendingen 'gave'
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
I New York ligger www.jetcarrier.com. Dette er et norsk firma fra Tistedal, som har spesialisert seg på å sende varer bestilt på nettet til Skandinavia. De sender både pr fly og pr båt.

På deres sider kan du se hva det koster. Dette er et meget pålitelig firma som jeg har benyttet ved flere anledninger. Blant annet har jeg en pakke på vei akkurat nå.
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
oddgeir skrev:
I New York ligger www.jetcarrier.com. Dette er et norsk firma fra Tistedal, som har spesialisert seg på å sende varer bestilt på nettet til Skandinavia. De sender både pr fly og pr båt.

På deres sider kan du se hva det koster. Dette er et meget pålitelig firma som jeg har benyttet ved flere anledninger. Blant annet har jeg en pakke på vei akkurat nå.
Svært Nyttig innlegg :D
 

miata

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.01.2005
Innlegg
370
Antall liker
1
JetCarrier holder vel til i New Jersey.

men det er jo bare å sende til mailbox adressen din der..

Alt blir så mye enklere for Amrikanere når de slipper å sende ut av landet.. Hvertfall enkelte..
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
miata skrev:
JetCarrier holder vel til i New Jersey.
Ja, det har du rett i. Linden New Jersey, ca 25 km fra downtown New York.
 

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Innlegg
2.376
Antall liker
4
Å sende høyttalere er intet problem, bortsett fra kostnadene da...
Jeg fikk sendt mine Revel studio på 75kg/stk på hver sin europall. frakten ble vel på ca. $1500
New Jersey er jo ikke langt fra NY så hvis du bruker jetcarrier blir det sikkert rimeligere.
 

miata

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.01.2005
Innlegg
370
Antall liker
1
wotg skrev:
Å sende høyttalere er intet problem, bortsett fra kostnadene da...
Jeg fikk sendt mine Revel studio på 75kg/stk på hver sin europall. frakten ble vel på ca. $1500
New Jersey er jo ikke langt fra NY så hvis du bruker jetcarrier blir det sikkert rimeligere.
jeg fikk sent en girkasse, diffrensial og 3 akslinger på en USApall(nestn like stor som en europall).
Frakta (sjøfrakt) kom på 2269.48 kroner..
Og volumvekta var 787 kg, reell vekt var ca 70 kg.
 
Topp Bunn