Sen levering fra Acousticsounds?

Gaahl

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.08.2007
Innlegg
149
Antall liker
0
Leste at flere anbefalte Acousticsounds her på siden, så jeg bestemte meg for å bestille noen vinyl-innerlommer og en LP. La inn bestillingen 17 August, på den står det fotsatt bare "On Hold: Hold to be weighed", regner med det er portoen de utregner? Men er det noen som har erfaring med hvor lang tid dette tar?

Mulig det er jeg som er litt bortskjemt med andre bestillinger fra andre sider, men har aldri ventet i 4 dager på at portoen skal regnes ut før, hva skjer når portoen blir regnet ut, får man ny mail med ekstra sum og betale eller hva?


Det jeg i bunn og grunn lurer på, hvor lang tid pleier det å ta før en bestilling fra Acousticsounds detter ned i postkassa?

Et lite delspørsmål helt på tampen, bestilte meg en vinylbørste når jeg først hvar i gang, noen som har noen erfaring med denne?:

"Disc Doctor Miracle Record Brush for 12-inch LPs"
 
P

Parelius

Gjest
Gaahl skrev:
Et lite delspørsmål helt på tampen, bestilte meg en vinylbørste når jeg først hvar i gang, noen som har noen erfaring med denne?:

"Disc Doctor Miracle Record Brush for 12-inch LPs"
Dette er for rensing/vasking av plater. TOPP børster.
 

Gaahl

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.08.2007
Innlegg
149
Antall liker
0
Parelius: Jeg er ny innenfor vinylfeltet, men det virker som jeg traff med kjøp av børste hvertfall :)
Har noen vinyler, nye sådann, som er fulle av støv og annet krimskrams.. Bare å bruke den børsten sammen med renseveske oppskriften man finner her på forumet?

Ellers virker Acousticsounds som en meget bra butikk, jeg hadde bare håpt på litt raskere håndtering av ordrer, jeg gir de ut morgendagen før jeg begynne å bli irritert :p
 

Gaahl

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.08.2007
Innlegg
149
Antall liker
0
Jepp, har lest den. Tenkte å følge Vidar P sin oppskrift :)

Takk for svar :)

Noen som har erfaring med hvor lang tid det ca. tar å få en odre fra A.S. i postkassa?
 

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Innlegg
2.131
Antall liker
1.417
Torget vurderinger
4
Første gang jeg bestilte hos Acousticsounds tok det j.... lang tid.
Bestillinga sto på "on hold" i 14 dager.
Til slutt sendte jeg en mail å spurte hva som var problemet.
Svaret jeg fikk var at de sjekka Mastercard `et mitt og DET tar vist tydeligvis litt tid.

Andre gang jeg bestilte var nu 13. august og jeg hadde pakka idag.

Send dem mail og spør hvorfor pakken står på "on hold"
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.429
Antall liker
25.920
Torget vurderinger
24
Nå er ikke 17. august til igår fire dager, eller det er det forsåvidt, men ikke fire virkedager.

Tar det lang tid kan det være at du har bestillt noe som ikke er på lager, og sagt at det skal sendes samlet. Jeg har pleid å få varene på døren 4-6 (virke)dager etter bestilling.
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
Har bestilt en del derfra. Det virker som de har ting liggende på "hold" en stund. Siste bestilling lå platene
mine så lenge at jeg sendte en mail og spurte hvorfor. Fikk til svar at jeg hadde ikke sagt hvordan de skulle sende varene. " Send it by fucking airmail" svarte jeg. Tok noen dager og så hadde jeg platene her.

Tidligere forsendelser har de sendt med Fedex, uten og spørre meg først, og jeg har fått det på døra. Kanskje de har begynt med noe nytt.
 

Gaahl

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.08.2007
Innlegg
149
Antall liker
0
Jeg sendte de en mail for et par dager siden, fikk mail i dag om at pakkene er sendt.

Jeg valgte airmail, men jeg må innrømme at jeg syntes fraktprisene var litt i overkant (Er student..), syntes 50$ frakt for et par plater er i overkant med tanke på at man til sammenligning bare betaler noen pund i frakt på vinyl fra feks amazon.co.uk

Men men, pakkene er nå hvertfall sendt nå da :)

Takker uansett for alle svar :)
 
Topp Bunn