Hvordan har man kommet frem til hvilke forslag som skal få være med i avstemningene?
pp skrev:Grøss og gru. Vi har en i utgangspunktet en forferdelig dårlig logo som Høvdingen ønsker å skifte ut. Vi kan ende opp med en som er like dårlig. I denne siste samlinga er kun den nest øverste brukbar. Resten er mildt sagt amatørmessige, men en on/off knapp er visst alt som skal til for å blende den gjengse avstemmer.... "Starstruck" av en av/på-knapp, liksom. :-*
Nei, selvfølgelig ikke.impulse skrev:Nei, selv om jeg har bakgrunn fra dette fagfeltet og som sådan sikkert burde/kunne ha gjort det, har det vært knapt med tid . Samtidig regner jeg ikke med at mangel på innsendt bidrag diskalifiserer meg fra å mene noe......?
Alle som har sendt inn forslag har fått med et bidrag i semifinalen. Enkelte har sendt inn over 30 forslag, og da har jeg sammen med to andre valgt ut hvilket forslag som gikk videre (i noen tilfeller flere forslag fra samme person). I enkelte tilfeller har det blitt diskutert noe på forumet rundt enkelte forslag, og da har vi forsøkt å velge ut det forslaget som virket mest populært.Snickers-is skrev:Hvordan har man kommet frem til hvilke forslag som skal få være med i avstemningene?
Jeg skal ikke si meg uenig i at dette hadde vært en god idé, men det fantes ikke noe fornuftig system for hvordan konkurransen skulle håndteres, og det kom vel også frem at hvert forslag som gikk videre skulle representere en idé fra den respektive bruker som kan finjusteres i etterkant.Snickers-is skrev:Ikke for å dra dette så langt, men burde det ikke vært informert om på forhånd slik at hver enkelt bruker kunne fjernet de forslagene han/hun selv anså som ikke relevante? Sagt på en annen måte, dersom en bruker anså ett av sine forslag som det beste og det han/hun ville delta i avstemningen med så vil systemet potensielt kunne hindre folk i å stemme på det forslaget fordi det ikke er med.
godt spørsmåldecibelius skrev:Skjer med finalen a?
Jeg synes det var dumt å ta finalen i fellesferien, og tenkte det var rettferdig for alle parter at vi ventet til alle var "hjemme" igjen.Lyngen skrev:Ja, dette har vært alfor langdrygt. Gjesp....![]()
Hvilken mandag?Høvdingen skrev:Jeg synes det var dumt å ta finalen i fellesferien, og tenkte det var rettferdig for alle parter at vi ventet til alle var "hjemme" igjen.Lyngen skrev:Ja, dette har vært alfor langdrygt. Gjesp....![]()
Finalen legges ut til mandag.
Mvh
Høvdingen