Snickers-is skrev:
Ikke for å dra dette så langt, men burde det ikke vært informert om på forhånd slik at hver enkelt bruker kunne fjernet de forslagene han/hun selv anså som ikke relevante? Sagt på en annen måte, dersom en bruker anså ett av sine forslag som det beste og det han/hun ville delta i avstemningen med så vil systemet potensielt kunne hindre folk i å stemme på det forslaget fordi det ikke er med.
Jeg skal ikke si meg uenig i at dette hadde vært en god idé, men det fantes ikke noe fornuftig system for hvordan konkurransen skulle håndteres, og det kom vel også frem at hvert forslag som gikk videre skulle representere en idé fra den respektive bruker som kan finjusteres i etterkant.
Jeg la underveis merke til at brukerne hadde en tendens til å henge seg opp i "siste" innleverte forslag til enhver tid (naturlig nok), og seminfinale-løsningen var noe som jeg la inn underveis for at utvelgelsen skulle bli så demokratisk og oversiktlig som mulig + at eldre forslag skulle ha muligheten til å komme tilbake i spotlyset.
Jeg antar at de respektive "designere" så sin egen logo underveis i semifinalene, og hvis vi valgte ut "feil forslag" eller presenterte logoen på feil måte, så hadde en jo all mulighet til å si ifra, hvilket enkelte også gjorde, og da ble det rettet på umiddelbart.
Mvh
Høvdingen