Scores lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Sevald

    Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Innlegg
    7.124
    Antall liker
    17.124
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Først og fremst må jeg bare si at dette ser helt rått ut. Eneste jeg lurer på er stereoimaget. Hvordan blir det ivaretatt med senter og frontene så nærme hverandre? Kanskje avstanden er større enn bildene viser. Var ikke mening å pirke. Mere for å være nysgjerrig😀
     

    score

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.06.2007
    Innlegg
    169
    Antall liker
    90
    Sted
    Re
    Torget vurderinger
    3
    Takk for det! Stereoimaget blir ikke helt riktig når de står slik de står nå, har i lengre tid brukt det kun som kino og da syntes jeg det fungerer ganske bra, men ikke noe særlig til musikk. Bestemte meg for å vente til jeg fikk opp de nye kassene med å flytte frontene ned, men det blir nok gjort i nærmeste fremtid nå som de er oppe.
     

    score

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.06.2007
    Innlegg
    169
    Antall liker
    90
    Sted
    Re
    Torget vurderinger
    3
    Nye side og bakhøyttalere på vei, venter bare på platene så setter jeg i gang. Blir nå like elementer i 7 kanaler, AE 15TDM og JBL 2450SL/2451 i 2384. Front og senter blir drevet av Hypex FA503 og de bak av FA502, dropper JBL 045BE-1 på de bak så trenger kun 2 kanaler.

    For øyeblikket har jeg TD15H i senterkanalen så om noen ønsker å bytte de mot TD15M eller selge et par er det bare å si fra.
    20211117_191928.jpg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn