Ja,-klart i beste mening! 
Hehe, takker. Jo jeg ser den med antall til salgs av forskjellige merker. Ser at du har SA-103 i porteføljen. Den hadde jo selvfølgelig vært det ultimate for meg men da hadde nok budsjettet eksplodert.bia skrev:Ok, ny skyllbøtte på vei:
jeg pleier å se på bruktbørsen. Det som det sirkulerer mye av på børsen er antakelig ikke noe å ha på.
Så kan du over tid se hvor mye plinius iforhold til MI produkter som bytter eier.
mvh
Lurt å prøve litt forskjellig før kjøp når man har mulighet.scaniagutten skrev:Siste: Etter mange entusiastiske innlegg her og et par kalde avrivninger har jeg besluttet følgende:
Jeg trekker Plinius Hautonga fra salg( 750 personer hadde vært innom anonnsen på 24 timer)
Jeg tar imot tilbudet fra Ranger og låner et MI effekttrinn når han er i land igjen om et par uker.
Jeg bruker Plinius Hautonga som forforsterker, jeg har da mulighet for å skifte mellom 25w klasse A og 200w klasse A/B for å sammenligne.
Jeg har også fått et bra tilbud på MI 10.1 fra RMalmin så sannsynligheten for at jeg blir sittende med både MI og Plinius er stor.
Morten
Fornuftig beslutning, scaniagutten!scaniagutten skrev:Siste: Etter mange entusiastiske innlegg her og et par kalde avrivninger har jeg besluttet følgende:
Jeg trekker Plinius Hautonga fra salg( 750 personer hadde vært innom anonnsen på 24 timer)
Jeg tar imot tilbudet fra Ranger og låner et MI effekttrinn når han er i land igjen om et par uker.
Jeg bruker Plinius Hautonga som forforsterker, jeg har da mulighet for å skifte mellom 25w klasse A og 200w klasse A/B for å sammenligne.
Jeg har også fått et bra tilbud på MI 10.1 fra RMalmin så sannsynligheten for at jeg blir sittende med både MI og Plinius er stor.
Morten
Det er bare å pøse på med mer hifihistorie, scaniagutten!scaniagutten skrev:Hvis det går an så låner jeg gjerne både MI10.1 og MI9. Mosfet er jeg usikker på om er interessant for meg, Pliniusen er jo et kraftverk i klasse A/B og det er den rene klasse A lyden jeg er ute etter. Ser jo at dette kan bli utfordrende for lommeboka hvis MI9 tilltaler meg mest ;D
Ellers har jeg planer om å plage forumet mer fra min hifihistorie kommende uke ;D
Morten
Joda, bedre seint enn aldri. Etter en ørkenvandring med utallige bytter sitter jeg nå med Rega Brio R, Rega Dac og Rega RP6. Ja også min evig trofaste MingDa SET 300b. Høytalerne er SA Mantra 60. Er rimelig godt fornøyd og skal prøve å holde det slik en stund nå. Legger ut noen bilder i kveld hvis tiden tillater det.Har du ikke noe annlegg mereupdate hadde vært kult.