sbooster BOTW P&P 15V-16V til nettverkswitch

Delpy

Fersking
Ble medlem
15.01.2022
Innlegg
2
Antall liker
4
Sted
soqvIp-jidkuv-3cepte
Ønsker å koble Auralic Aries femto til en nettverksswitch og har forstått at god strømforsyning til denne kan ha mye å si. Har en booster BOTW P&P 15V-16V som jeg kan bruke til dette. Noen som vet om en passende nettverkswitch til denne (trenger ikke mange porter)?
 

fuzzroffe

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.01.2020
Innlegg
330
Antall liker
437
Sted
Stavanger
8-porters HP Procurve kanskje, de kjører på 16V. Holder lenge med en 100Mbit også.
 

Delpy

Fersking
Ble medlem
15.01.2022
Innlegg
2
Antall liker
4
Sted
soqvIp-jidkuv-3cepte
Det er mange som stresser at nettverkstilkoblingen til streameren har stor betydning for lyden. Utover gode nettverkskabler, så er det jo mulig å investere i audiofile switcher til høye priser. Noen hevder at strømforsyningen til switchen er kritisk for støyen og at man kan oppnå mye med en vanlig switch og oppgradert strømforsyning. Jeg forstår ikke noe mer enn det:). Jeg trenger uansett en switch og har en Sbooster og tenkte å prøve og teste, så får vi se hva mine egne ører sier:)
 

na_X

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.09.2013
Innlegg
4.300
Antall liker
3.647
Torget vurderinger
1
Strømforsyning har noe å si, så switchen faktisk får strøm.
Har man PoE, så trenger den mer strøm. Lite utstyr til hjemmemarkedet går på PoE.
Ellers så er det mye BS, også her inne om forskjeller på oppfattet lyd. Selv døve ører hører forskjell, jo eldre og dårligere hørsel jo bedre hører man hevdes det. Så får du tenke selv hva som egentlig har noe å si.
Gå for wifi støtte på streamer, og gi beng i det kabeltullet er mitt beste råd! Det kommer til å spare deg for både mye problemer, frustrasjon, penger og ikke minst bare bortkastet tid.
 
Topp Bunn