Sarah Palin

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• G

Gjestemedlem

Gjest
    Jabba_Jabba skrev:
    Ved Missouri State Capitol building på Mandagen i Jefferson City holdt Sarah Palin valgkamptale foran 17-18 tusen tilhørere. Dette er nyheter som aldri vil komme i norsk presse.

http://www.columbiatribune.com/2008/Nov/20081102News056.asp

Det er bilder andre steder som bedre gir intrykk av antallet tilhørere, bla. på Redstate.

Vennelig hilsen
    Jabba-Jabba

Skulle da bare mangle om hun ikke var i stand til å lese opp et manuskrift for en hengiven forsamling. De bunnløse problemene oppstår først når hun må forklare innholdet i det hun har lest opp for journalister og debattanter. Da går det kun så lenge hukommelsen strekker til og spørsmålene er nøye avklart på forhånd og hun har blitt forklart hva hun skal svare og hvordan hun skal reagere.

[video]K7ht0a2-OnA[/video]

Asbjørn

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Antall liker
    44.633
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Nå i innspurten er 17-18000 patetisk lite på et "Get Out The Vote"-arrangement.
    Obama (med litt hjelp fra Springsteen) hadde 80000 i Cleveland tidligere i uka. 100000 i Denver, 60000 i Columbus, 100000 i St Louis - håper de alle stemmer i dag!

Palin er tidligere hallodame på lokal-TV. Selvsagt greier hun å lese opp det som står på teleprompteren foran nesa på henne, selv om signalet åpenbart ikke passerer noen høyere bearbeidingstrinn på veien fra visuell cortex til talesenteret.

Noen timer til, så vet vi...

Boffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.04.2002
    Antall liker
    333
    Sted
    Oslo Vest
    Tor Nado skrev:
    Tor Nado skrev:
    Nå har 'kultur'-industrien kastet seg over henne også.

Her er et bilde fra settet under inspillingen av 'Who's nailin Palin'

NAILIN PAILIN

slippes på valgdagen.

Så deler av filmen idag, Lisa Ann gjøre en ok jobb selv med arr på ryggen og tendenser til ruklete lår og rumpe.

;D ;D

Går rykter om en oppfølger. --- Obama does your mama.

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    10.317
    Torget vurderinger
    1
    Imponeres stadig av hva folk følger med på... ;D

Bjørn

wotg

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2005
    Antall liker
    5
    Forhåpentligvis var det det siste vi hørte fra frk. Palin.
    Den relgiøse høyresiden i USA fikk seg en skikkelig nesestyver idette valget :)

Jabba_Jabba

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Antall liker
    1.262
    Sted
    Porsgrunn
    I 2010 er det igjen valg på guvenør i Alaska, så om hun stiller da vil du jo høre mere fra henne. Sannsynligvis så må du lese i amerikanske aviser/nettsider om dette da mellomvalgene ikke får så stor dekning i norsk media. Det kan jo dessuten hende at hun stiller som kandidat under republikanerenes nominasjonsvalg. Skjønt det er jo fire år til og mye vann vil renne i bekken frem til da.

Vennelig hilsen
    Jabba-Jabba

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    wotg skrev:
    Den relgiøse høyresiden i USA fikk seg en skikkelig nesestyver idette valget :)
    Tror nok ikke det. I tillegg til presidentvalg, så er det drøssevis med delstatsvalg på endel saker, såkalte "propositions". Abort og homolovgivningen får merke det veldig i disse dager. Helt sikkert til stor jubel for endel dypt religiøse krefter også her til lands. :p

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Tor Nado skrev:
    He he, dama er jo sprøyte gal, noe for BB ?
    Jeg tipper de hadde blitt et fint par. Han har jo gjentatte ganger gitt uttrykk for sin begeistring.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.795
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    http://www.vg.no/nyheter/utenriks/presidentvalg-2008/artikkel.php?artid=523873

En forbannet rådgiver beskriver handleturene som «Wasilla (by i Alaska) hillbilies plyndrer Neiman Marcus (amerikansk
    luksuskjede) fra kyst til kyst».

;D ;D ;D ;D ;D

likte også det at hun tok imot rådgiverne på hotellet i skikkelig milf-påkledning - håndkle rundt livet. ;D

men dama har tross alt star quality, og da kan man komme langt - særlig i usa.
    hun er kommet i mediabildet for å bli, og kommer til å få fete og lukrative oppdrag i fleng.
    og hvem vet, kanskje hun kan papegøye-terpe inn nok kunnskaper til å stille til presidentvalg om åtte år?

AlexanderK

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.10.2004
    Antall liker
    1
    Sted
    Nøtterøy
    Torget vurderinger
    1
    joaquin skrev:
    likte også det at hun tok imot rådgiverne på hotellet i skikkelig milf-påkledning - håndkle rundt livet. ;D
    Hvor har du fått det fra? Det blir så teit om man skal overdrive konkrete saker i diskusjoner for å få mer tyngde i innlegget sitt.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.795
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    jeg gjengir fra vg, som igjen gjengir fra fox og the times, som igjen hevder å ha kildene sine internt i eller rundt mccain-kampanjen.
    jeg vetta faen om det er riktig, men moro er det læll.
    jeg er ikke utte etter å gi innlegget mitt noe tyngde.
    jeg er ute etter å skrive et flåste innlegg og ha det litt moro på sarah palins bekostning.

got it, boy?

Jabba_Jabba

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Antall liker
    1.262
    Sted
    Porsgrunn
    Så siden det er en person du ikke liker er du villig til å svelge alt uten å blunke ;)

(obs! forsøk på å være morsom på din bekostning)

hilsen Jabba-Jabba

AlexanderK

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.10.2004
    Antall liker
    1
    Sted
    Nøtterøy
    Torget vurderinger
    1
    joaquin skrev:
    jeg gjengir fra vg, som igjen gjengir fra fox og the times, som igjen hevder å ha kildene sine internt i eller rundt mccain-kampanjen.
    jeg vetta faen om det er riktig, men moro er det læll.
    jeg er ikke utte etter å gi innlegget mitt noe tyngde.
    jeg er ute etter å skrive et flåste innlegg og ha det litt moro på sarah palins bekostning.

got it, boy?
    "Got it, boy"? Hva er dét for noe? Jaja..

Jeg har ikke lest noe som helst om "håndkle rundt livet". Hun var visstnok kun iført et håndkle på kroppen og et på hodet, men det står jo ingenting noe sted om "rundt livet". Ho hadde ikke puppa på tørk, for å si det sånn..

Moiz Audio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    06.08.2007
    Antall liker
    1.021
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    127

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.795
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Jabba_Jabba skrev:
    Så siden det er en person du ikke liker er du villig til å svelge alt uten å blunke ;)

(obs! forsøk på å være morsom på din bekostning)

hilsen Jabba-Jabba

gjeeeesp...
    zzzzzzzzzzzzzzzz........

bber

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.02.2005
    Antall liker
    20
    BBking skrev:
    Fabelaktig dame. Jordnær og uten snikk-snakk. En solid representant for vanlige folk. Dessuten er hun pen, mye penere enn Obama!
    Stemmer faktisk fortsatt. Politisk er hun vel omtrent som Liv Signe Navarsete.

Zed

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    3
    Et fantastisk bilde som viser mye respekt for natur,.... ;D

G

Gjestemedlem

Gjest
    Spankin' Sarah Palin: A clown short of a circus
    30.11.2010

http://english.pravda.ru/opinion/columnists/30-11-2010/115998-spankin_sarah-0/

I have already called Sarah Palin a pith-headed bimbo from the back of beyond, in this column. I shall now go one step further. By attacking the democratically elected President of the United States of America at a sensitive time in her country's history, she shows the tact of a boorish drunkard bawling obscenities at a funeral.

If Sarah Palin is not some kind of a massive political joke in the USA, wheeled out to liven up the political scene from time to time with nonsensical and pastiche (one hopes) displays of sheer and utter ignorance, then it is worrying. It is even more so if anyone other than a manic depressive suffering from a chronic lack of lithium takes this...female...seriously.

Hockey Mum Sarah ex-Governess of Alaska is famous for her shrill shrieking style, displaying a pitifully shallow persona which one hopes is stage-managed to give the rest of the world a good chuckle at the Americans' ability and unique quality to make fun of themselves, a real-life female version of Homer Simpson-cum-Belching Barney at Mo's, giving us ever-more hilarious soundbites as she sets herself up as the dumbest woman on Earth.

Just occasionally, one encounters a bar-room idiot whose party piece is belching loudly before falling backwards off his stool, bouncing off the floor on his backside with a background provided by guffaws of laughter, yet who winks knowingly as he is carried out with his feet scraping along the ground and says "Don't worry son, most of it is an act".

The act. It reminds one of Marilyn Monroe putting on the act of the dumb blonde. But an act it was, a character projected by a shrewd, intelligent and charismatic woman with the ability to invent a persona. Sarah Palin, however, is the real-life thing. And it is becoming patently obvious that it isn't an act.

Sarah Palin, the one famous for ludicrous statements such as "I want to help clean up the state that is so sorry today of journalism. And I have a communications degree"; she is after all someone who "must have lived such a doggoned sheltered life", Sarah "We're all Arizonans now" Palin, cracking down on immigrants when the US of A is after all a country formed by...whom?

And now she turns not only against the fibre and backbone of her country, but against its democratically-elected President, accusing him of being incompetent for not stopping Wikileaks. Where was she and where was her GOP before and during the 9/11 attacks? She accuses President Obama of not taking "steps" to assure the leaks were not published. What "steps"?

Sinister Sarah Palin then goes on to insinuate that she is an advocate of cyber terrorism, questioning "Did we use all the cyber tools at our disposal to dismantle WikiLeaks?" Surely a more sensible question would have been why the material for the leaks was provided in the first place...and this has nothing to do with President Obama, but indeed speaks volumes about the State apparatus itself which goes beyond party politics. Her question also speaks volumes about her own inability to perform logical and strategic thinking.

President Obama after all knows the difference between North and South Korea, he knows that Hawaii is the largest US island and not Kodiak and he does not use the expression "refudiate".

If anything is a threat to the national security of the United States of America, it is this screaming, unrefined oaf with as much class as a searing release of flatulence followed by hysterical giggling at a state banquet. Is this what the people of the USA deserve?

To attack the President of the country at a time when the USA needs to close ranks and stand together to consolidate the enormous strides his intelligent and respectful approach has achieved in building bridges, when her party's period in government bombed them, Spankin' Sarah Palin comes across as a pitifully inadequate anachronism from the times of the Far West.

The United States of America has evolved. She has not.

Timothy Bancroft-Hinchey

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    3.040
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    En form for konklusjon- uten garantier;
    Denne dama kunne vært noe for meg- hadde fått a`til å gjøre hva det måtte være 8)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.680
    Torget vurderinger
    24
    Er det bare meg, eller har Palin blitt penere?

Jeg kunne da ha drillet, jeg...

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.372
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    BBking skrev:
    BBking skrev:
    Fabelaktig dame. Jordnær og uten snikk-snakk. En solid representant for vanlige folk. Dessuten er hun pen, mye penere enn Obama!
    Stemmer faktisk fortsatt. Politisk er hun vel omtrent som Liv Signe Navarsete.
    Akkurat det kan tolkes på mange vis.

Håvard

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.680
    Torget vurderinger
    24
    Er det bare meg eller har Navarsete også blitt penere..?

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    12.203
    pengesluk skrev:
    Er det bare meg, eller har Palin blitt penere?

Jeg kunne da ha drillet, jeg...
    Urgh...

quote author=pengesluk link=topic=26577.msg1120384#msg1120384 date=1303916368]
    Er det bare meg eller har Navarsete også blitt penere..?
    [/quote]

Nå begynner jeg å bli bekymret for din mentale helse, eller er det synet som har blitt kraftig svekket?

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.680
    Torget vurderinger
    24
    ;D ;D ;D OK OK. Men hva med de to nevnte i et heftigt møte i "hønegnagerklubben" 8) 8)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn