Søre Sunnmøre Lydlaug

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ser ut til at det blir med en kar frå Ørsta
    Som har sitt fokus på heimekino.. Kjempekjekt om Odd A dukka opp og verte med oss.
     

    nfgw

    Medlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    10
    Antall liker
    5
    Sted
    Volda
    Eg har nemt lydlauget for ein kamerat som kan hende møter opp på møtet onsdag.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Eg har nemt lydlauget for ein kamerat som kan hende møter opp på møtet onsdag.
    Kjekt det. Mulig det kjem en til frå min gamle krets. Gleda meg til treff igjen. He du fått platespelar opp å gå el?
     

    nfgw

    Medlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    10
    Antall liker
    5
    Sted
    Volda
    Platespelaren er til rens og ettersyn i Hovdebygda. Har ikkje hast, får ta eitt steg om gongen.
     

    Motorhome

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.06.2018
    Innlegg
    1.626
    Antall liker
    1.500
    Sted
    Sunndalsøra
    Var en tur til Ulsteinvik i sommer for å se på hvoran det har forandret seg dær. Stammer derifra, da min mor var fra Ulsteinvik. Var en tur helt ut på Gursken, og så videre gjennom Ørsta og Volda. Var mye pent å sjå dær ja :)
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Var en tur til Ulsteinvik i sommer for å se på hvoran det har forandret seg dær. Stammer derifra, da min mor var fra Ulstenvik. Var en tur helt ut på Gursken, og så videre gjennom Ørsta og Volda. Var mye pent å sjå dær ja :)
    Er fint her synes eg. Lika meg godt og det var spesiellt flott å sjå fjell og fjord igjen etter 20 år på austlandet.
     

    Motorhome

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.06.2018
    Innlegg
    1.626
    Antall liker
    1.500
    Sted
    Sunndalsøra
    Mye fin natur på møre. Var heilt ut på Hausbygda på Gursken. Var ganske kupert dær. Var over fjellet m. ganske god stigning. Ikke så flatt utme kysten heller.
     

    leistok

    Medlem
    Ble medlem
    19.07.2007
    Innlegg
    14
    Antall liker
    7
    Ser ut til at det blir med en kar frå Ørsta
    Som har sitt fokus på heimekino.. Kjempekjekt om Odd A dukka opp og verte med oss.
    Kan godt tenke meg å være med på onsdags treffet, er der plass?
     

    mean69

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.03.2008
    Innlegg
    452
    Antall liker
    471
    Sted
    Hovdebygda
    Torget vurderinger
    14
    Svarte, må vi møte opp nydusjet og styr?:oops:
    får vel gå og dusje og kamme luggen jeg også da. :)
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Takk til jmolnes for kaffe og kaker. Igjen et trivelig treff og idag dukka det opp to nye medlemma som eg håpe vert med vidare. Vi snakka mykje om streaming borte i kroken min og måta å få det best mulig på. ROON vart et tema dinne gongen og eg lærte en heil del om det sidan eg er forholdsvis fersk med ROON. Er på et prøveabb men tenke at det vert å betale for det når det går ut.

    Nytt treff blir i januar og då skal vi ta turen til mean69 og høre på 2 oppsett. Ett aktivt stueoppsett og en kino i kjellaren. Må berre få komme meg bort å stillt litt på subbane til mean69. Du får seie ifrå når du har nokre tima ledig.

    Sist men ikkje minst de Kef LS50 er skikkelig spennende og skikkelig bang for the buks. Har hørt en del på dei, og som du sa jmolnes her må du nok jobbe litt meir med plassering, men ikkje minst integrering av subben din. Eg personlig likte lyden best utan sub og med litt mer toe in slik vi satt de opp mot slutten før vi måtte fare. Latterlig mykje godlyd for en svært kjekke pris

    Fantastisk kjekke kveld igjen i SSL

    Until next time (y)
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.810
    Antall liker
    5.778
    Takk, Retep! Det har vore ein kjekk kveld, og timane gjekk fort! Har ein del å gå på når det gjeld å få suben til å verte ein lagspelar! Skjedde litt når eg endra polaritet i appen! Skal finne nokre testspor og prøve ut innstillingar og plassering. Ser fram til neste treff😊
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Takk, Retep! Det har vore ein kjekk kveld, og timane gjekk fort! Har ein del å gå på når det gjeld å få suben til å verte ein lagspelar! Skjedde litt når eg endra polaritet i appen! Skal finne nokre testspor og prøve ut innstillingar og plassering. Ser fram til neste treff😊
    Ah ok dokke prøvde det etter vi for då. Intr... Tek gjerne med målemik en dag å går litt vitskapleg til verks... lol
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.810
    Antall liker
    5.778
    Ah ok dokke prøvde det etter vi for då. Intr... Tek gjerne med målemik en dag å går litt vitskapleg til verks... lol
    Dei andre for ikkje lenge etterpå, så det var berre eg som trykte litt på eiga hand😊 Det skal vere mogleg å få dette til å låte betre med litt innsats😊👍🏻
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Dei andre for ikkje lenge etterpå, så det var berre eg som trykte litt på eiga hand😊 Det skal vere mogleg å få dette til å låte betre med litt innsats😊👍🏻
    Eg er heilt sikker på at det kjem til å verte veldig bra 👍
     

    pcnr

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    191
    Antall liker
    367
    Har mange gode minner både fra Volda, der jeg gikk medielinja på Høgskulen på midten av nittitallet, og Ulsteinvik/Hareid, der en del av familien stammer fra/bodde.

    Artig at det settes i gang aktiviteter i området 👍
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Har mange gode minner både fra Volda, der jeg gikk medielinja på Høgskulen på midten av nittitallet, og Ulsteinvik/Hareid, der en del av familien stammer fra/bodde.

    Artig at det settes i gang aktiviteter i området 👍
    Ja er kjekt med litt aktivitet.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Kjørte åpent hus i går ettermiddag / kveld. Mulig vi får en "ungdom" med i lauget. Han har svært intr og nyskjerrigheita var definitivt tilstades.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Heia gjengen. Om nåken he lysst på miljøforandring, kaffe el te så sit eg heime testen av romjula stort sett og spela musikk. Berre å ta turen. Fått på pass dei fleste oppsetta no, og har faktisk også headfi om man lika det..

    IMG_20231226_141947.jpg

    IMG_20231226_141650.jpg
     

    kmolds

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2010
    Innlegg
    373
    Antall liker
    759
    Sted
    Ulsteinvik
    Eg er på hytta no i romjula. Om ikkje hadde eg heilt klart tatt turen!
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Vil berre tipse gutta om at det jobbast med en tur til Hifiklubben Ålesund for å få lytta til Dali Kore. Det verte etter stengetid en dag mot slutten av neste veke sannsynlegvis. Ser ut som tordag 20. jan eller fredag 19.jan fra kl 17 og utover nokre tima. Ingenting er spikra enda, men kanskje nåke som kunne våre intr for oss?
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Verte det nåke treff i januar for gjengen eller??
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Og ja det verte tur til hifiklubben Ålesund på torsdag 18 frå 17 og utover. Et det nåken som vil være med?
    123dali.promo_.jpg
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.810
    Antall liker
    5.778
    Kunne tenkt meg å vere med, men passar litt dårlig. Er mellom nattevakter. Ser korleis forma er når dagen kjem.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn