Takker, man prøverZomby_Woof skrev:Du er verdens beste fastlege, Vidar. Flere sånne råd, takk...
Kan anbefale en bardolino, selv Lamberti sin er evig bra nok; gode er de også; det fine med bardolinoer er at de ikke stjeler serumnivå av paracetamol for å kurere tømmermenn.Griffenfeldt skrev:Sitter hjemme og klør meg i hodet mens jeg prøver å finne en rødvin til Paracetamolen.
Jeg skal på jobb kl. 09:00 i morgen. Vil du anbefale en Zyrtec eller to med vinen?Vidar P skrev:Kan anbefale en bardolino, selv Lamberti sin er evig bra nok; gode er de også; det fine med bardolinoer er at de ikke stjeler serumnivå av paracetamol for å kurere tømmermenn.Griffenfeldt skrev:Sitter hjemme og klør meg i hodet mens jeg prøver å finne en rødvin til Paracetamolen.
Et brett Zyrtec går bra. Husk også på å drikk masse vannZomby_Woof skrev:Jeg skal på jobb kl. 09:00 i morgen. Vil du anbefale en Zyrtec eller to med vinen?Vidar P skrev:Kan anbefale en bardolino, selv Lamberti sin er evig bra nok; gode er de også; det fine med bardolinoer er at de ikke stjeler serumnivå av paracetamol for å kurere tømmermenn.Griffenfeldt skrev:Sitter hjemme og klør meg i hodet mens jeg prøver å finne en rødvin til Paracetamolen.
Jiiihiiiii!ottone skrev:Ohoi!
Bare pøs på med god vin, men for Guds skyld PASS PÅ VINYLEN !!
;D ;D
He he, leste det som "placeboen" der en liten stund (det er tross alt nyttårsaften, med påfølgende sløvhet). Godt Nyttår alle sammen!Griffenfeldt skrev:Sitter hjemme og klør meg i hodet mens jeg prøver å finne en rødvin til Paracetamolen.
Koret til eksen....emotikon skrev:Jiiihiiiii!ottone skrev:Ohoi!
Bare pøs på med god vin, men for Guds skyld PASS PÅ VINYLEN !!
;D ;D
Jeg er av dem som har is i magan- bruker seff armliften i front- rubinkantileveren tåler tydeligvis en del ;D
Hva skal jeg finne frem av vinyl nå da monn tro- klassisk kanskje?
Noen som husker hva jeg har og vil anbefale meg fra menyen?
Tror jeg rett og slett allerede har oppfyllt tre av de punktene allerede- mangler bare de to siste. Men det skal det vel bli en råd med.... ;DErosLoveking skrev:Ville selvsagt hylstyrta første og beste flaske rødvin på vei bort til spilleren for å sette på River City Tanlines på 11 for å skremme skamvettet av naboen. Ræva godt plantet i sofaen etterpå, med brunt brennevin i begge hendene, mens "Black Knight" bygger opp humøret til å stikke ut rett før midnatt og lage litt kvalm i Nidaros by.
Var det forresten et blad involvert i det her? Drit og dra!
Godt nytt år!
Du må da på en eller annen måte klare å drikke deg full ;D ;Demotikon skrev:Jadda, jeg var bedt ut i middag i kveld - men hals og kropp sa nei.