Eirik84
Hi-Fi freak
Etter å ha lest mye negative omtale av hifibutikker vil jeg benytte sjansen til å kort fortelle om en kundeservice utenom det vanlige!
Min mor kjøpte et anlegg hos HiFi Klubben Drammen sommeren 2015 bestående av en NAD C326 forsterker og Argon 6344FS høyttalere.
Etter noen måneder begynte forsterkeren å brått slå seg av/gå i protect og man måtte da dra ut strømkabel for å få den på igjen.
Nye høyttalerkabler ble testet uten at dette gjorde noen forskjell. Feilen oppstod nesten daglig, og i februar 2016 tok vi med forsterkeren til butikken. Vi ble da møtt av god forståelse for problemet og at det ikke skulle være slik, og fikk med oss en ny forsterker hjem!
Etter at den nye var i bruk i ca en måned begynte forsterkeren å lage støy/sus i høyttalerne som kom og gikk. Noen ganger varte det i timesvis, andre ganger kunne det være bra en lang stund. Sendte en mail til butikken om problemet denne uken og fikk beskjed vi skulle komme innom med forsterkeren. Vi ble også denne gangen møtt med god forståelse, og også denne gangen fikk vi en ny forsterker med oss uten at den måtte leveres inn for testing!
Har aldri opplevd maken til kundeservice, så synes det er på sine plass å rose HiFi Klubben sin butikk i Drammen!
Andre elektronikk-produkter jeg har kjøpt fra Elkjøp/Lefdal/Expert må alltid sendes inn og du må være uten produktet i ukesvis mens de prøver å bekrefte problemet.
Butikken har mine varmeste anbefalinger - Takk!
Min mor kjøpte et anlegg hos HiFi Klubben Drammen sommeren 2015 bestående av en NAD C326 forsterker og Argon 6344FS høyttalere.
Etter noen måneder begynte forsterkeren å brått slå seg av/gå i protect og man måtte da dra ut strømkabel for å få den på igjen.
Nye høyttalerkabler ble testet uten at dette gjorde noen forskjell. Feilen oppstod nesten daglig, og i februar 2016 tok vi med forsterkeren til butikken. Vi ble da møtt av god forståelse for problemet og at det ikke skulle være slik, og fikk med oss en ny forsterker hjem!
Etter at den nye var i bruk i ca en måned begynte forsterkeren å lage støy/sus i høyttalerne som kom og gikk. Noen ganger varte det i timesvis, andre ganger kunne det være bra en lang stund. Sendte en mail til butikken om problemet denne uken og fikk beskjed vi skulle komme innom med forsterkeren. Vi ble også denne gangen møtt med god forståelse, og også denne gangen fikk vi en ny forsterker med oss uten at den måtte leveres inn for testing!
Har aldri opplevd maken til kundeservice, så synes det er på sine plass å rose HiFi Klubben sin butikk i Drammen!
Andre elektronikk-produkter jeg har kjøpt fra Elkjøp/Lefdal/Expert må alltid sendes inn og du må være uten produktet i ukesvis mens de prøver å bekrefte problemet.
Butikken har mine varmeste anbefalinger - Takk!