Roons venner.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• E.I.A.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Antall liker
    2.120
    Torget vurderinger
    48

Balle Clorin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2012
    Antall liker
    2.207
    Torget vurderinger
    1
    Til dem som ikke jevnlig frekventerer Roons forum; et lite varsku om trøbbel for folk med usertifiserte Roon Ready enheter. Finnes heldigvis en løsning, men det må fylles ut et skjema for å fortsatt bruke enheten som Roon Ready. Frist er 20.09.20
    Supert tusen takk, har heldigvis ROON READY og godkjent to stk endpoint, men Sonos og Chromecast er bare "Tested" så jeg slang in en søknad på dem for sikkerhetsskyld..

Knubie

Medlem
    Ble medlem
    20.06.2020
    Antall liker
    13
    Sted
    Birkeland
    Hei
    Må si Roon er veldig bra, har bare brukt det noen uker på en PC koblet til DAC så rett til talartuten. Låter bra. Men fra Android enheten detter den ut hele tiden, og jeg må inn på Roon serveren og slå av og på 'Remote connection' for å få mobilen koblet til igjen. Noen tips eller er det Roon bruker service som gjelder?

TGB

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2013
    Antall liker
    492
    Torget vurderinger
    1
    Skjermbilde 2020-09-17 kl. 00.32.21.png

Roon har oppdatert sin hjemmeside... Er dette en antydning om at noe nytt kommer ?

Knubie

Medlem
    Ble medlem
    20.06.2020
    Antall liker
    13
    Sted
    Birkeland
    Hei bruker Roon nå for å kunne kjøre konvolveren til Audiolense i DSP modulen senere. Sliter noe med å forstå mange ting i Roon.
    Server laptop koblet i Motu Dac med Usb kabel, fra dac til topper og subber.
    1. Klienten på mobilen mister forbindelsen veldig ofte, da må jeg på serveren på laptop'en og slå på og av 'Remote connection'
    2. Volum, 1 er litt lavt og 100 litt høyt, kunne ønsket meg 1 veldig lavt og 100 veldig høyt
    3. Audio drivere: velger jeg default audio device virker alt, velger jeg ASIO driver er volumet fast, kan ikke regulere det. Hva bruker Default audio devi e et ???
    Kan dere anbefale noe informative tråder å lese?????
    Bør jeg lese hele denne tråden 30 sider puuuhhh.....

pappkopp

Medlem
    Ble medlem
    21.08.2020
    Antall liker
    3
    Sted
    ute
    Det er visst mulig å gi bort Roon-abonnement med en rabattert pris. Er det noen her som har et slikt gaveabonnement til overs? Ta gjerne kontakt på PM! :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn