hadde nettop kjøpt meg ett fantastisk oppsette med raidho s2 høytalere, astin trew cd spiller og atoll in 100. passet perfekt til rommet på ca 20m2.
fylte stua med god lyd og bassen satt som skudd i betong.
men ikke lenge etter gikk leieavtalen ut og jeg måtte pakke å dra. ny stue, men nå ca 60m2. bassen flyter ut som monoton grøt og toppen når ikke fram.
har satt ut bassfeller og gjort det som gjøres kan med plassering, men nei.
ingen ting funker.
hadde for og effekt trin fra cary på hjemlån, da var lyden fantastik, men da ikke i samsvar med økonomien.
har i stedet for oppgrading, vurdert å gå litt tilbake.
kanskje ett par stativhøytaler med en engasjerende rørforsterker er veien å gå.
har hørt litt på totem og spendor machet med audio valve rørforsterker og kjærlighet oppstod ved første tone.
noen som har erfaring med stativer i så store rom?
trives i det meste av sjangere, men er lite borti metal og dunk dunk musikk.
foretrekker en varm og musikalsk spillestil, noe jeg definitivt ikke for til med disse høytaleren i dette rommet.
noen forslag?
fylte stua med god lyd og bassen satt som skudd i betong.
men ikke lenge etter gikk leieavtalen ut og jeg måtte pakke å dra. ny stue, men nå ca 60m2. bassen flyter ut som monoton grøt og toppen når ikke fram.
har satt ut bassfeller og gjort det som gjøres kan med plassering, men nei.
ingen ting funker.
hadde for og effekt trin fra cary på hjemlån, da var lyden fantastik, men da ikke i samsvar med økonomien.
har i stedet for oppgrading, vurdert å gå litt tilbake.
kanskje ett par stativhøytaler med en engasjerende rørforsterker er veien å gå.
har hørt litt på totem og spendor machet med audio valve rørforsterker og kjærlighet oppstod ved første tone.
noen som har erfaring med stativer i så store rom?
trives i det meste av sjangere, men er lite borti metal og dunk dunk musikk.
foretrekker en varm og musikalsk spillestil, noe jeg definitivt ikke for til med disse høytaleren i dette rommet.
noen forslag?