RoDa's veltempererte vinyl-blogg
Hadde rota vekk stativet og da ble det ISO800 ...
R
Hadde rota vekk stativet og da ble det ISO800 ...
R
Vedlegg
-
63.4 KB Visninger: 422
Og det er da en RB-700 og en træramme vi ser. En P5?RoDa skrev:Takker HCS
TO av TO mulige, laban!!
R
Korrekt, Brian7500Brian7500 skrev:Og det er da en RB-700 og en træramme vi ser. En P5?
Flot er denRoDa skrev:Korrekt, Brian7500Brian7500 skrev:Og det er da en RB-700 og en træramme vi ser. En P5?
R
Stemmer, synes også det er merkelig at den kunne ligge så lenge. Nærmest ubrukt spiller med stort avslag.Zomby_Woof skrev:Så det var du som tok den som lå på børsen? Vel anvendte penger vil jeg tro, utrolig at den lå så lenge som den gjorde.
Dog et godt stykke ned fra den du hadde (tipper jeg også)...
Takker laban.laban skrev:Gratis med ny rigg håper du blir knall fornøyd denne gangen da
Mvh
Laban
Takker.Brian7500 skrev:Flot er den![]()
Takker, kamerat! Her løftes både armer og bein ;Dgismo skrev:Bilder i kjent god kvalitet som vanlig fra ditt hold RoDa
Grattis med ny flott kilde MED armløft ;D ;D
gismo
Takk for gjetting, kommer tilbake til det senere.Zomby_Woof skrev:Når det gjelder Rega vil jeg forresten varmt anbefale oppgradering av motvektsloddet. Det kan strammes og ryddes noe aldeles inni H***! Akryltallerkener er heller ikke det dummeste i verden.
Som sagt til deg tidligere, ingen planerRoDa skrev:Takker, kamerat! Her løftes både armer og bein ;D
Et lite tips:
Ikke begynn med vinyl hvis du ikke har tenkt å fortsette!Dette er så helsikes vanedannende at jeg har ikke ord.
R
Takker, Fosse!Fosse skrev:Til lykke med ny spiller RoDa.
Jeg har heller ikke inntrykk av at Rega låter lyst, anelse lett kanskje.
Xactly! ;DRoDa skrev:"Jeg vet et sted, men kan ikke fortelle hvor" ;D
Mvh
Rolf
Jeg tror ingen av delene stemmer. Ortofon MC'er er aldri preget av hverken det ene eller det andre av varianter innen farget lyd. Skal man forsøke å beskrive en typisk Ortofon MC så må det være en velfundert mastertapeaktig ærlighet og direktehet.RoDa skrev:.. Har lest både analytisk og lys samt varm og mørk om denne PUen, så vet ikke helt..... :
R
Er det TT-PSU på denne Regaen også? Hvis ikke anbefales det.RoDa skrev:Men er så deilig overrasket over denne P5/RB700/Rondo Blue at jeg bare gliser! ;D
R
Det var vel WT RP ift Rega P5. Om enn med noe forskjellige (dog fra samme "skole") pu'er.Zomby_Woof skrev:Her er vi nok inne på en aldri så liten "i forhold til hva"...
..
Det er det ikke.Bach_Man skrev:Er det TT-PSU på denne Regaen også? Hvis ikke anbefales det.RoDa skrev:Men er så deilig overrasket over denne P5/RB700/Rondo Blue at jeg bare gliser! ;D
R
Ikke sant? Og det var her jeg gjetta (feil...).Vidar P skrev:Det var vel WT RP ift Rega P5. Om enn med noe forskjellige (dog fra samme "skole") pu'er.Zomby_Woof skrev:Her er vi nok inne på en aldri så liten "i forhold til hva"...
..
Skal bli spennende å høre RoDas funn.
Tror ikke den går til 700 armen.laban skrev:Prøve å få testet denne på armen RoDa vet ikke hvordan det er med den rega'n din men rb-300 leverte ikke før motvekts loddet til Michell kom på plass.
Uten det loddet hadde arm gått rett i søppla
Bilder rappa fra Vinylengine.com
Mvh
Ingen nedlatenhet her Vidar PVidar P skrev:Jeg "tror" hva jeg vil ja HCS, ingen grunn til nedlatenhet.