Rimelig og ok hotell i Kristianssand i helgen?

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.569
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Noen som vet om noe? Skal en tur ned for noe idrettsgreier og tenkte å legge meg inn på enerom i et av byens hoteller.

mvh

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.569
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
yess hotell var veldig rimelig synes jeg... Er litt for gammel til å sove i en idrettshall.. Er 20 år siden det nå :)

S

Supertramp

Gjest
bambadoo skrev:
yess hotell var veldig rimelig synes jeg... Er litt for gammel til å sove i en idrettshall.. Er 20 år siden det nå :)
Et typisk budget/ungdomshotell som kanskje kan ha litt party-party-på-rommet faktor, bare så du er "advart"

Selv synes jeg den nyoppussede delen av Comfort er meget bra - men husk å be om rom i ny fløy!

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.569
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Og parkering er viktig. Innendørs. Kan komme litt snø forsto jeg for noen dager siden.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.569
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Det ble faktisk Thon Hotell Wergeland.
Kom på at idrettsforbundet som jeg er tilsluttet hadde en avtale med de. Fikk rom for 700kr/natt.
Og det var rimeligere å ringe enn nettprisen etter at jeg logget meg på med "bedriftskoden".

Yess lå på 600kr/natt.

Får se om jeg skal gjøre byen litt utrygg ila. helga, men føler det blir litt av den rolige typen.

ePi

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
1.518
Patricks (vis-a-vis McDonalds i Markensgate) har mye bra øl. "Sørlandets største utvalg av lokalt og importert øl" sier de ihvertfall selv :)

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.246
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
epi skrev:
Patricks (vis-a-vis McDonalds i Markensgate) har mye bra øl. "Sørlandets største utvalg av lokalt og importert øl" sier de ihvertfall selv :)
Kjempebra cafe...! ;D
Ble noen timer i solen der i august, ja... ;D 8)

mvh
Proffen

S

Supertramp

Gjest
bambadoo skrev:
Det ble faktisk Thon Hotell Wergeland.
Kom på at idrettsforbundet som jeg er tilsluttet hadde en avtale med de. Fikk rom for 700kr/natt.
Og det var rimeligere å ringe enn nettprisen etter at jeg logget meg på med "bedriftskoden".

Yess lå på 600kr/natt.

Får se om jeg skal gjøre byen litt utrygg ila. helga, men føler det blir litt av den rolige typen.
ps!
Kafeen/restauranten (i samme bygg som hotellet) med det klingende navnet "Kjesk" er ok, om du skal ha noe fór en kveld.
Men selv ville jeg valgt "Harveys" i Tollbodgata - alldeles utmerket burger :)

Barbaresco

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
725
Torget vurderinger
1
Hadde faktisk utenlandsgjester nylig som var fornøyd med Yess. Minimalistisk, men helt OK sa de. Hadde funnet det og valgt det selv. De nevnte ikke noe om oa-hela-natten....

S

Supertramp

Gjest
Barbaresco skrev:
Hadde faktisk utenlandsgjester nylig som var fornøyd med Yess. Minimalistisk, men helt OK sa de. Hadde funnet det og valgt det selv. De nevnte ikke noe om oa-hela-natten....
Ingen regel uten unntak :)

Topp Bunn