Diverse Riktig god jul 2015 alle sammen :)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• M

MusicBear

Gjest
    Trivelig jul alle likesinnede! By the way; ikke alle vet at dette nettsted har mange hundretusener unike IP-adresser = not bad!
    1000 takk & ekstra god jul til dere som står bak dette nettsted!

Må samtidig nevne at stedets besøkere blir mer og mer seriøse, mer mangfoldig - kort og godt flotte bidragsytere til et nettsted jeg tør påstår er unikt sett i forhold til øvrige skandinaviske alternativer. Er ikke (lenger) flau over å si jeg daglig er innom "sentralen" - overhodet ikke!

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    8.741
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    En riktig god jul ønskes til alle kranglefantene her på HFS!

En spesiell tanke går i disse dager til muslimene våre på HFS.

Minst like sterke ønsker om en fin høytid går til kristenfundamentalistene på forumet.

Mens jeg er i farten tar jeg også med gode ønsker til de brune rasistene våre, hvor de nå enn har gjemt seg??

Og Deph, jeg har ikke glemt deg og de andre ateistene våre! God Jul til dere også!

Og til slutt litt samfengt sender jeg julehilsener til alle som er gastronomiske matvrak, alle som er opphengt i alkohol i form av dyr Cognac, whisky, rum og annet på flaske. har heller ikke glemt dere som er bilentusiaster og helt til slutt tar jeg med HiFi nerdene, dvs. oss alle sammen!!

Jeg håper at jula treffer dere tungt i hodet som et takras og at det får alle sammen til å oppføre seg pent og til å være snille med hverandre i hele høytiden og langt ut i det nye året!
    + 1
    Særleg dei siste.
    Ha ei fantastisk jul! Det skal eg.

Seskage

Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Antall liker
    6.656
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    9
    God jul til alle her på hfs :)

og en stor takk for alle tips som kommer her, det være seg utstyr, teknikk og musikk :)

Og ikke minst, takk for mye god underholdning i anleggstråder, diskusjoner og alt annet som her kan finnes :)

G

Gjestemedlem

Gjest
    Happpy Yule til dere alle.

Jeg blir stadig forbauset over hvilket erfaringsgrunnlag og hvilken kompetanse denne medlemsmassen sitter på. Det er absolutt helt unikt. (så vidt jeg kan bedømme i alle fall)

Vår alles felles interesse er musikk og god lyd, hifi og elektronikk.

Men det er ikke det eneste i livet til noen her inne.

Igjen riktig god jul til alle som bidrar her inne, og god jul til alle dem som leser bidragene, det er ikke farlig å henge seg på.

Denne er til dere alle!

VW14.jpg

:cool:

leifen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.05.2006
    Antall liker
    2.200
    En riktig god jul ønskes alle her, som hver og en besørger en helt prima underholdning gjennom året.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn