Diverse Riktig god jul 2015 alle sammen :)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Hei

    Vil bare med dette takke for et hyggelig Hifi-år 2015, og ønske alle sammen en riktig god jul :)

    Måtte dere få en fin høytid med god mat og drikke. Og gjerne nyte god musikk ;)

    Julehilsen fra Øyvind

    Julen2015_Temabillede_web.jpg
     
    Sist redigert:

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.334
    Antall liker
    8.403
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Takk det samme vil jeg si til dere alle.
    hadde ikke hatt et liv uten kone barn og dere??????
    man lærer mye av mange kunnskapsrike mennesker her inne, det setter jeg stor pris på.

    Steinar.
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.258
    Antall liker
    9.046
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Ha en riktig god jul alle sammen.

    Takk for et sålangt trivelig og morro hifi år her inne på sentralen :)

    061219xmas_girls.jpg
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.525
    Antall liker
    7.854
    Torget vurderinger
    0
    En riktig god jul ønskes til alle kranglefantene her på HFS!

    En spesiell tanke går i disse dager til muslimene våre på HFS.

    Minst like sterke ønsker om en fin høytid går til kristenfundamentalistene på forumet.

    Mens jeg er i farten tar jeg også med gode ønsker til de brune rasistene våre, hvor de nå enn har gjemt seg??

    Og Deph, jeg har ikke glemt deg og de andre ateistene våre! God Jul til dere også!

    Og til slutt litt samfengt sender jeg julehilsener til alle som er gastronomiske matvrak, alle som er opphengt i alkohol i form av dyr Cognac, whisky, rum og annet på flaske. har heller ikke glemt dere som er bilentusiaster og helt til slutt tar jeg med HiFi nerdene, dvs. oss alle sammen!!

    Jeg håper at jula treffer dere tungt i hodet som et takras og at det får alle sammen til å oppføre seg pent og til å være snille med hverandre i hele høytiden og langt ut i det nye året!
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.781
    Antall liker
    1.089
    Torget vurderinger
    2
    GOD JUL FOLKENS :)
    Kos dere med god mat og drikke , og samt noen store porsjoner med film og musikk :)
     

    equilibrium

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.10.2010
    Innlegg
    928
    Antall liker
    609
    Sted
    Østenfor sol og vestenfor måne
    Torget vurderinger
    3
    En riktig fin høytid ønskes dere alle!
    Det selvskapte stresset har for min del nå lagt seg, alt er i hus, hva gjelder gaver, mat, drikke, sigarer og annet man kan meske seg med. Nå gjenstår det bare å vannkjemme håret og klemme seg inn i matrosdressen.
    God jul! :)
     

    Odd J

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.07.2007
    Innlegg
    3.807
    Antall liker
    2.800
    Torget vurderinger
    1
    A Christmas Carol (eller kanskje The Nightmare before Christmas):

    Da har man (atter en gang) ligget langflat på gulvet og skrudd pærer, feilsøkt 16-pærers kinaræl til go'følelsen var forduftet totalt! Ingen virkning, mørkt som dagen ute uansett fikling. Ungene prøvemonterte blinkende isblått LED utelys på treet imens, nå er vi alle sveiseblinde her...

    OK, pust langsomt med halvåpen munn, tenk på blodtrykket, frem med multimeteret. Der ja, alle pærer sjekket, 15 OK, en tvilsom. HELDIGGRIS! Fant en reservepære nederst i kassen med pynt, sammen med englehår og reinsdyr med mykt blikk og brekt bakfot. Kjapt bytte med håpefulle fingre, NEI!! Mørkt som f.. likevel!!

    Pust inn, pust ut, inn, ut, inn, ut.....der ja, så roer vi ned....

    Opp fra gulvet med rælet, rydde kjøkkenbordet og frem med brillene. Det må da gå an å få til dette for en gammel hifimann med egen loddestasjon og opptil flere vellykkede DIY-prosjekt bak seg?? Dette går på æren løs, intet mindre!

    Hver cm av 0,0002-kvadratsledningen inspiseres for kattebitt og prøvebøyes forsiktig. Ser grei ut. Lysene neste.Hver eneste sokkel demonteres og inspiseres med falkeblikk, i den grad man kan demontere billig grønn og hvit hardplast med kontaktpunkter som får sølvpapiret i en pose twist til å fremstå som like overdrevent dimensjonert som frontplata på en Edge-forsterker. Eller noe sånt.

    DERRRR JA! Sokkel nr sju! Et uvørent pæreskifte har resultert i nedbrekk av "bladgullet" og ingen kontakt. Lirke, lirke.

    Støpselet i - OG DET BLE LYS!

    Godfølelsen brer seg i skrotten som kongerøkelse når man kan erklære julen for reddet, innkassere heder & ære for bragden og la tankene vandre til stabelen med jule-CDer som står og venter på far den nærmeste uka. Livet er slett ikke så verst....


    Ønsker alle på sentralen en fredfull jul med godt samvær med andre, gode tanker og god musikk.
     

    berxter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2007
    Innlegg
    5.711
    Antall liker
    3.846
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    God Jul da, kranglefanter.
    I år har jeg ikke engang vaska dassen til jul. Men julegaver fra B til B har det blitt, og noen for utgående også...
    Så får vi se hva morradagen bringer med Jussi som synger Helga Natt og andre faste.

    B
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.575
    Antall liker
    27.681
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    4 kilo hjortekjøtt og en aldeles forskrekkelig stor mengde med grønnsaker sirlig skåret opp i terninger/biter. K.H. Grauns Weihnachtsoratorium på anlegget.


    En siste lille innsats gjenstår på julepresangfronten, men alle presanger er kjøpt inn. Nesten klar for å sige inn i julestemning! :)

    God Jul til alle her inne!

    Mvh fra fjæresteinene på Vestlandet
     

    PowerMetal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.07.2010
    Innlegg
    1.940
    Antall liker
    1.277
    Torget vurderinger
    2
    God Jul til alle dere placebopåvirkede hifi-gærninger & kverrulanter her inne på Hifisentralen :)
    Håper juleribben blir like god som de High-End USB kablene deres!
     

    Fenalaar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.05.2002
    Innlegg
    8.512
    Antall liker
    6.908
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    3
    Ladda opp jernhesten med diesel, iPhonen med ymse julemusikk (Johnny Cash, Tabernakelkoret og Real Group) og termosen med kaffe, for deretter å kjøre over Gratangsfjellet for å få satt lys på kirkegården på hjemplassen.

    Riktig god jul til alle sammen :)

    Johan-Kr
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.258
    Antall liker
    9.046
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Ladda opp jernhesten med diesel, iPhonen med ymse julemusikk (Johnny Cash, Tabernakelkoret og Real Group) og termosen med kaffe, for deretter å kjøre over Gratangsfjellet for å få satt lys på kirkegården på hjemplassen.

    Riktig god jul til alle sammen :)

    Johan-Kr
    Gratangsfjellet er da fint å kjøre over :) har vært en tur på Tennevoll for å fyre lys selv :) god jul :)
     

    niha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.035
    Antall liker
    406
    Torget vurderinger
    7
    God Jul til alle på Hifisentralen!
     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.532
    Antall liker
    9.691
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    God jul til alle med- og motkranglefanter.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn