Pathos ute?

MÄ vÊre noen fjerne slektninger...BÞr gÄ an Ä nyte musikk i stuen ogsÄ ser jeg
Ser det er noen slektninger av Gullars som har okkupert hĂžyre hĂžyttaler
![]()
Heisann.. Vi hÄper pÄ et bedre Är. Trur ikke DET er noe vanskelig Ä fÄ til.Godt nytt Är! HÄper 2022 blir et godt Retep-Är.
Har du hatt Icon spillende hjemme lenge?
SkjÞnner den avhengigheten. Er nok absolutt fint Ä kunne nyte musikk i heimen ogsÄ.Heisann.. Vi hÄper pÄ et bedre Är. Trur ikke DET er noe vanskelig Ä fÄ til.
Icon har jeg vel hatt i 7-8 uker denne ganger. Etter Ä ha hatt et par tidligere. Ble liksom avhengig av de. SÄ kjÞpte komplett nytt oppsett i slutten av oktober / starten av november. Alt nytt foruten om RIAA trinnet. GÄr Ä venter pÄ ny snurre nÄ. Den ble bestillt rett fÞr jul. SÄ kommer nok om ikke sÄ lenge.
Ja jeg har nok fÄtt relativt hÞye krav til lyden hjemme. Den tiden man har til musikk sÄ synes jeg det er godt Ä bare sette seg ned Ä kose seg. Ikke irritere seg, men kun ladde batteriene. Venter inn ny snurre og sÄ blir det nok en ny og bedre dac etterhvert. SÄ fÄr man se hvor veien videre gÄr.SkjÞnner den avhengigheten. Er nok absolutt fint Ä kunne nyte musikk i heimen ogsÄ.
Ser stemmer, og jeg bruker de stadig vekk, alt etter humÞr og musikktype egentlig. Har koblet er til skjÞteledning med fjernstyrt av og pÄ bryter. SÄ jeg skrur de av og pÄ fra sweetspot.Hei Peter , og godt nyttÄr
Er det disse Pylon subene du nÄ har brukt 6 stk av..? Pylon Pearl Sub (malaaudio.no)
Ok , er det bra saker dette..?Ser stemmer, og jeg bruker de stadig vekk, alt etter humÞr og musikktype egentlig. Har koblet er til skjÞteledning med fjernstyrt av og pÄ bryter. SÄ jeg skrur de av og pÄ fra sweetspot.
TakkerIfĂžlge kalkulatoren rundt 18 kg.
Ca. 2,7 gram pr kubikkcm, dvs (2,7x3x55x40)/1000...
Skal sjekkes ut.HÞrt pÄ Metal Rewind pÄ Spotify? HÞrte litt pÄ den i gÄr kveld etter jobb ....
Jepp har hĂžrt. Jeg skrur ikke over 12..
HÞrt The Haunted? Tenkte kanskje det kunne vÊre noe for deg. LÄter best pÄ 11![]()
Will do.Et album du burde teste ut
Vis vedlegget 781408