Er det noen som vet hvor man kan få denne reparert.Lyric har ikke verksted.Det virker som han da er mer opptatt av å selge deg noe nytt :-\
Det var rart. Mye skjer på Lyric for tiden (eller kanskje det nettopp er det det ikke gjør). Jeg hadde trøbbel med en Cary forsterker, og fikk 1.klasses hjelp. De hadde en kar fra Halden eller noe sånn(bonde!!) som kom innom 1 gang i uka og tok raparasjoner. HAr du virkelig snakket med Tor??steinost skrev:Er det noen som vet hvor man kan få denne reparert.Lyric har ikke verksted.Det virker som han da er mer opptatt av å selge deg noe nytt :-\
Han bor på Toten. Lena i Østre Toten kommune.vidarn skrev:Det var rart. Mye skjer på Lyric for tiden (eller kanskje det nettopp er det det ikke gjør). Jeg hadde trøbbel med en Cary forsterker, og fikk 1.klasses hjelp. De hadde en kar fra Halden eller noe sånn(bonde!!) som kom innom 1 gang i uka og tok raparasjoner. HAr du virkelig snakket med Tor??steinost skrev:Er det noen som vet hvor man kan få denne reparert.Lyric har ikke verksted.Det virker som han da er mer opptatt av å selge deg noe nytt :-\
Vidar
Jeg tror ikke det helper med loddebolt. Oppsamplingen/DAC'en og i 303/200 er litt kilen også på interne CD'er og dette er et kjent problem. Jeg hadde følgende dialog med Cary technical_support:steinost skrev:Problemet er som følger dac`n tar ikke imot signal fra annen kilde,eller rettere sagt den tar imot men med et forferdelig resultat klipper og hakker noe forferdelig.Den har også en tendens til å gjøre dette når jeg spiller på den med oppsampling som ren cd spiller.Er det noen som vet hvilke opp amper som skal sitte i den,har mistanke om att det har vert noen der med en loddebolt.![]()
Slik jeg opplevde det var det bare et problem med et fåtall av CD'ene og da bypasset jeg upsamplingen. Cary 303/200 synes jeg er en god spiller, hurtig og veldig dynamisk, fremhevet og superklar diskant og et nært lydbilde (avslørende?). Synd at upsamplingen ikke er helt kompatibel for jeg foretrekker lydbildet når den er på. Dessverre er det få eksterne DAC'er med HDCD. Som rent drivverk så er det vel ikke så mye som skiller 303/200 fra et ordinært Philipsverk.steinost skrev:Kansje det da er bedre å bruke penger på en ekstern dac?