Hvordan renser du pinnene på røret?
Q-tips + elektrorenser =?
|
Hvordan mener du at noen her skal få tak i 96% Etanol på lovelig vis?Q-tip og 96% (Etanol). Anbefales. Kan bruke ned mot 75 %.
Kommer an på hvor en borHvordan mener du at noen her skal få tak i 96% Etanol på lovelig vis?Q-tip og 96% (Etanol). Anbefales. Kan bruke ned mot 75 %.![]()
Dersom du sikter til Norge, kommer det ikke an på hvor du bor, (merk at jeg sa lovelig). All etanol over 60% er ulovelig i Norge. Sikter du til rødsprit? det får du ikke opp i 96% og det etterlater ei hinne, rødsprit er ikke like godt egnet som isopropanol for eksempel. Sprit på 96% har svært lite tilsetninger. All sprit du får over 60% i Norge er full av tilsetninger, igjen.. loveligKommer an på hvor en borHvordan mener du at noen her skal få tak i 96% Etanol på lovelig vis?Q-tip og 96% (Etanol). Anbefales. Kan bruke ned mot 75 %.![]()
![]()
Er pinnene oksiderte bruker jeg Scotch-pad,Hvordan renser du pinnene på røret?
Kommer an på hvor en borHvordan mener du at noen her skal få tak i 96% Etanol på lovelig vis?Q-tip og 96% (Etanol). Anbefales. Kan bruke ned mot 75 %.![]()
![]()
![]()
Jeg nevnte vel ikke det?Hans, antyder du at her er flere såkallede "Moonshiners" her nordpå enn ellers i landet?
Har ikke referert til hjemmebrendt i det hele tatt.
Spriten jeg bruker kalles for Overflatedesinfeksjon, og fungerer ypperlig.
![]()