Har hørt noen si at du skryter i fylla av at du har en big dipper, så likheten er kanskje der
Det der er ikke et sleskete ansiktsuttrykk. Heller skeptisk, spørre meghan slesken der er nok broder gunner, ikke meg.
Leo var sulten 🫣
Den der hadde slukt Leo før du hadde fått sagt, AnnaLeo var sulten 🫣
Noe må jo selges, hvorfor ikke kjøteren til Jørgen?Den der hadde slukt Leo før du hadde fått sagt, AnnaNei, medbragte aupairer for inseminering og stjeling av bikkjer……hvor langt kan man synke for å få råd til en PU
![]()
Kneppet bedre enn å inseminere bikkja og selge aupaireneNoe må jo selges, hvorfor ikke kjøteren til Jørgen?![]()
Han har ikke slått på blokkene engang...![]()
Jeg slutta med det der etter at noen fortalte meg at du ødelegger vinylen.hehe faen avslørt!
bildet ble så blurry når tallriken snurrer![]()
Fant det, eller noe lignende.diamanten ramler ofte av når jeg gjør det der, heldigvis lett å lime på igjen
fytterakkern, glad jeg bare flyttet en kald pu inn og slapp den ned for å ta bilde før jeg løftet den opp igjen og startet snurringa.Fant det, eller noe lignende.
Sånn, prøv å få sove nå
I remember reading somewhere that stopping the record without lifting the arm can cause little pits in the record surface. In that theory, the tip of the stylus, which will get very hot due to the friction it meets in the groove, will melt a shallow pit in the vinyl once it suddenly stands still and that pit will cause an audible 'pop' the next time you play that part of the record.
I don't know if there's any truth in this. Anyway, I don't think one should worry about damage to cartridge or stylus, it will be the record surface at most.