På jobb! Har ju aldrig fri, så med litt flaks får jag sjekket nästa år..den trafoen er garantert en flaskehals
ville sjekket om det er likeretterne som sitter på kjøleribbene og hva de heter?
hva er de 8 bente chip´ene? opamper?hvilke?

På jobb! Har ju aldrig fri, så med litt flaks får jag sjekket nästa år..den trafoen er garantert en flaskehals
ville sjekket om det er likeretterne som sitter på kjøleribbene og hva de heter?
hva er de 8 bente chip´ene? opamper?hvilke?
For dig?Flaks for noen at de som jobber med tvangsinnleggelser i psykiatrien ikke henger på hififorum.![]()
På jobb! Har ju aldrig fri, så med litt flaks får jag sjekket nästa år..![]()
![]()
du har vel en koloss av en vinylsnurre å leke med for tiden.Godt nytt år. Her går det også i klassisk musikk i dag men ikke med tv´n som kilde.
Tror det er Sony som produserer lyden på dette og jeg er enig at lyden er fabelaktig.. Men når det er sagt hadde vi litt problemer i høyre kanal med en svak skurring gjennom sendingen.Ja jeg har en tungvekter under lupen her og koser meg stort. Disse nyttårskonsertene har som regel veldig god lyd. Skulle ønske det var flere produksjoner på det nivået der.
Her har du listet opp mye bra men jeg hadde prøvd å fått tak i en monarchy audio nm24 men tror du skal slite litt med å finne en
Lett å skryte av det en har selv men den er knallgod og det tror jeg du er klar over
mvh
Det vil jeg ikke si men den har jo litt varme og kropp hvis en kan si det slik men det liker jeger den veldig "rørete" i lyden?
skulle jo nesten hatt denna du Rama bare for estetikkens skyld![]()
men kanskje ikke nok med bare coax og blir kanskje litt stort men kuul da
![]()
Audion "The Converter" tube dac,burr brown pcm 63 dacs | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Audion "The Converter" tube dac,burr brown pcm 63 dacs at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
antelope har jeg snust litt på, men aldri hørt noe av slaget.Antelope Zodiac Gold
Benchmark