Ja, den har vel nå blitt en FrankenRega.  Synes det er veldig gøy og givende da og fikle med den. Hadde ikke plukket på vinyl og platespillere siden jeg var liten på 80-tallet og når jeg nå hadde lyst på egen spiller er jeg glad jeg valgte P8 og ikke P6. Veldig mange oppgraderingsmuligheter for den.
 Synes det er veldig gøy og givende da og fikle med den. Hadde ikke plukket på vinyl og platespillere siden jeg var liten på 80-tallet og når jeg nå hadde lyst på egen spiller er jeg glad jeg valgte P8 og ikke P6. Veldig mange oppgraderingsmuligheter for den.

Synes det er veldig gøy og givende da og fikle med den. Hadde ikke plukket på vinyl og platespillere siden jeg var liten på 80-tallet og når jeg nå hadde lyst på egen spiller er jeg glad jeg valgte P8 og ikke P6. Veldig mange oppgraderingsmuligheter for den.