Redusering av Devialet priser.

Prisjustering på Devialet.

Devialet har nå blitt enda mer konkurransedyktig!

Nye Devialet priser gjelder fra 10.03.14.

Devialet 110 AIR: Kr 47.500.-
Devialet 170 AIR: Kr 68.000.-
Devialet 240 AIR: Kr 120.000.-
Devialet 500 AIR: Kr 207.500.-

Vi har Devialet på demo for dem som måtte ønske å høre det fantastiske produktet. Hjemlån kan ordnes!

Devialet - Norsk Audio Teknikk

Norsk Audio Teknikk AS
Ullevålsveien 13
0165 Oslo.
Tlf: 22200095
Mail: morten@norskaudioteknikk.no
 

Vedlegg

Sist redigert:

Kommentarer

fry

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.10.2012
Innlegg
798
Antall liker
436
Torget vurderinger
10
En Devialet 170 ligger på absolutt toppen av ønskelisten. Har i dag en Lyngdorf TDAI 2200 og er overbevist om at heldigitalt er veien å gå mtp forsterkning. Det er noe helt spesielt når støyen er dønn fraværende. Er samtidig veldig nysgjerrig på riiatrinnet i Devialet'en samt en fremtidig romkorreksjon. Lyngdorfs Room Perfect er uvurderlig for min del, noe jeg regner med at egentlig gjelder de fleste med en vanlig innredet stue.
 

Hornlyd

Musikkglad
Ble medlem
01.04.2005
Innlegg
19.760
Antall liker
10.556
Torget vurderinger
10
Fantastisk lekkert produkt. Drømmen hadde vært om en slik hadde kunnet drive dipolene mine. De er industrilakkert high gloss hvit med 2K lakk og en hvit Devaliet ville matchet ypperlig. Hadde fått tidenes komponent-opprydding med en slik løsning.

Følsomheten på systemet mitt er ca 95 dB og bassen har uhyre lav induktans samtidig som at impedansekurven er utrolig snill. Ifølge konstruktøren er bassene "rørvennlige". Skal forske litt på passiv low pass (300 Hz). Det flotte er at satellitt og basser har nøyaktig samme følsomhet.

Anlegget: Galleri: HELOB The Final

Jeg spiller også vinyl men riggen er ikke online for tiden.

Hva tror M.R. om dette? :)


Og...hvordan fungerer EQn? Den styres vel fra PCn, har du noen screenshots?
 

Virgo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2006
Innlegg
1.706
Antall liker
602
Torget vurderinger
10
Hel: Du får kjøpe en Devialet 500 pr høytaler da, det driver nok en dipol bra nok:)
 

Hornlyd

Musikkglad
Ble medlem
01.04.2005
Innlegg
19.760
Antall liker
10.556
Torget vurderinger
10
Hel: Du får kjøpe en Devialet 500 pr høytaler da, det driver nok en dipol bra nok:)
Den er som sagt lettdreven, selv på peaker ved svært høyt nivå så beveger den seg ikke ut av klasse A (30 watt)
 

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.540
Antall liker
3.432
Torget vurderinger
6
Kombinasjonen med klasse A og D (Patenterte ADH) som forsterkning er helt utrolig. Klasse A modulen står for lyden og strøm forsterkning og klasse D for spenning forsterkning (watt) Enkelt forklart.
For å bevise at Devialet ikke er en typisk klasse D så har jeg vært på demo hvor D modulen er fjernet og Devialet kun spiller på klasse A modulen.
Kommer garantert spennende ting fremover til Devialet;)

Mvh
Morten N.A.T

En Devialet 170 ligger på absolutt toppen av ønskelisten. Har i dag en Lyngdorf TDAI 2200 og er overbevist om at heldigitalt er veien å gå mtp forsterkning. Det er noe helt spesielt når støyen er dønn fraværende. Er samtidig veldig nysgjerrig på riiatrinnet i Devialet'en samt en fremtidig romkorreksjon. Lyngdorfs Room Perfect er uvurderlig for min del, noe jeg regner med at egentlig gjelder de fleste med en vanlig innredet stue.
 

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.540
Antall liker
3.432
Torget vurderinger
6
Hei HEL.
Du burde prøve med deg hjem. Kunder er lettere sjokkert over hva som finnes av krefter i en Devialet (ikke alltid størrelsen som teller)
RIAA delen på 170 og 240 matcher fint phono trinn vi har prøvd til Kr 15-20.000.-
Du kan leke deg litt her og se hva du kan gjøre i dagens configuratoren: Configurator

Mvh
Morten N.A.T

Fantastisk lekkert produkt. Drømmen hadde vært om en slik hadde kunnet drive dipolene mine. De er industrilakkert high gloss hvit med 2K lakk og en hvit Devaliet ville matchet ypperlig. Hadde fått tidenes komponent-opprydding med en slik løsning.

Følsomheten på systemet mitt er ca 95 dB og bassen har uhyre lav induktans samtidig som at impedansekurven er utrolig snill. Ifølge konstruktøren er bassene "rørvennlige". Skal forske litt på passiv low pass (300 Hz). Det flotte er at satellitt og basser har nøyaktig samme følsomhet.

Anlegget: Galleri: HELOB The Final

Jeg spiller også vinyl men riggen er ikke online for tiden.

Hva tror M.R. om dette? :)


Og...hvordan fungerer EQn? Den styres vel fra PCn, har du noen screenshots?
 

fry

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.10.2012
Innlegg
798
Antall liker
436
Torget vurderinger
10
Spørs om ikke man må prøve en hjemme når alt er på plass i ny leilighet. Bare formfaktoren og det faktum at alt er i en boks gjør det mektig fristende.
 

Hornlyd

Musikkglad
Ble medlem
01.04.2005
Innlegg
19.760
Antall liker
10.556
Torget vurderinger
10
Kommer til å teste en dag. Men først må delefilterne være endelige og ting tar laaang tid. Det er jammen vanskelig å være hobby-ingeniør på tross av meget god assistanse. Gjorde en enkel test i går med et grovberegnet filter og det fungerte jammen meg bra med full passiv deling også.
 

Hornlyd

Musikkglad
Ble medlem
01.04.2005
Innlegg
19.760
Antall liker
10.556
Torget vurderinger
10
Vet du noe om Q verdien på Equalizeren?
 

Informasjon om bruker

nat
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
3.432
Link til alle artikler
256
nat sine annonser
Bransjenyheter
Norsk Audio Teknikk flytter!

Norsk Audio Teknikk flytter!

  • 90
Sofiemyr blir Mekka for troende audiofile:cool: Trommevirvel! Etter nesten tre tiår med å utvikle en mild avhengighet til bylufta i Oslo, har vi bestemt oss for å pakke sammen sirkuset og...
Fortsett
Bransjenyheter
Norsk Audio Teknikk på Oslo HiFi Show.

Norsk Audio Teknikk på Oslo HiFi Show.

  • 0
I forbindelse med våres 30-års jubileum i år og at vi flytter butikken til større og finere lokaler på Sofiemyrveien 12. 1412 Sofiemyr rett over påsken. Så vil vi under messen kjøre noe virkelig...
Fortsett
Bransjenyheter
PMC lanserte en nyhet under helgens Bristol Hi-Fi Show. Twenty5-active.

PMC lanserte en nyhet under helgens Bristol Hi-Fi Show. Twenty5-active.

  • 15
Det var storlansering av PMC sin Twenty5- aktive modul under helgens Bristol Hi-Fi Show. Denne modulen kan etter monteres på alle 2-veis Twenty5 modeller. Både den gamle utgaven og på nåværende...
Fortsett
Bransjenyheter
PMC Prodigy. 16 + utmerkelser på 7 måneder. Ferdig snakka!😎

PMC Prodigy. 16 + utmerkelser på 7 måneder. Ferdig snakka!😎

  • 1
Bildet viser en del av utmerkelsene PMC Prodigy-serien mottok i 2023 etter lanseringen i Mai. Prodigy5 ble også årets høyttaler i Premium klassen i Lyd & Bilde. Vi har begge inne på demo...
Fortsett
Bransjenyheter
Jubileumsforsterker fra Bladelius!

Jubileumsforsterker fra Bladelius!

  • 82
Norsk Audio Teknikk fyller 30 år i år, og vi feirer med å utvikle et helt unikt produkt i samarbeid med Bladelius. Det vi vet er at det blir en spesiell Limited Edition analog integrert...
Fortsett
Bransjenyheter
PMC Twenty5-21i årets stativ høyttaler i Hi-Fi+ i klassen opp til Kr 65.000.-

PMC Twenty5-21i årets stativ høyttaler i Hi-Fi+ i klassen opp til Kr 65.000.-

  • 0
Godt nytt år til alle her på sentralen! Det er ikke bare PMC sin budsjett modell Prodigy som gjør reint bor i tester og utmerkelser. Det anerkjente britiske hifi magasinet Hi-Fi+ utnevnte PMC...
Fortsett
Topp Bunn