|
Jeg har betatestet disse skinnsekkene som du snakker om, og som vanlig vil jeg henstille til å teste før man skal fremvise verden at man kan alt om alt i denne verden. Det kan være greit å se egne begrensninger i forhold til alt som er relatert til hifi :Siden jeg blir oppfordret..................
Eller enda mer en type som jeg så i Horten. Små skinnsekker med sand i. Sekken må være håndsydd og skinnet fra okser (storfe?) som har gått i slake hellinger på Sørlandet. Og sanden må være fra Hamrensand. De virker de
Spørs om "system resolution" hos meg er høy nok til å ha nytte av disse![]()
Nå er dette Tech-hjørnet, så vi bør kanskje holde oss til slikt. Vi vet jo at å introdusere legemer i ett lytterom endrer den lydmessige opplevelse. Mitt firma leverer nå analyser av (og til) kvinner, vedrørende deres strategiske mål, og disses innvirkning på rommets klang. Kvinnene bruker så sine strategiske mål som (doble) attributter i sin søken etter kontakthungrige audiophile, som altså får måledata med "varen". Her kan vi virkelig snakke om "skreddersydde løsninger". Vi ser for oss et stort marked fremover.Eller enda mer en type som jeg så i Horten. Små skinnsekker med sand i. Sekken må være håndsydd og skinnet fra okser (storfe?) som har gått i slake hellinger på Sørlandet. Og sanden må være fra Hamrensand. De virker de
Spørs om "system resolution" hos meg er høy nok til å ha nytte av disse![]()
Da blir konklusjonen?Jeg har betatestet disse skinnsekkene som du snakker om, og som vanlig vil jeg henstille til å teste før man skal fremvise verden at man kan alt om alt i denne verden. Det kan være greit å se egne begrensninger i forhold til alt som er relatert til hifi :Fantastisk å lese om alle her inne som "vet" om ting virker eller ikke bare ved å kaste et blikk på ting, fantastisk tro på egne evner og egen kunnskap kaller jeg det.
![]()
Ja, det kunne vært morro med noen kommentarer på dette. Hvis det er så enkelt så er det jo bare å legge aluminiumskabler fra sikringsboksen og inn til annlegget og vips..... har en misstanke om at det faktisk ikke er fullt så enkelt.Får se om Hr. Rhesus eller Audiomix har noe å si om saken.
Kobber mener du vel?Beklager at jeg glemte meg bort et øyeblikk. Her er avdelingen for seriøs teknikk. Ikke synsing. Ikke tull & tøys heller.
Men helt seriøst: De aller fleste får sin strøm levert i aluminimstråd. Da har kanskje ikke produktet noen hensikt?
Det varierer nok en del. Siste biten er ofte kobber. Mellom generator og siste fordelingstrafo er det nok mye aluminum. Har også sett aluminium i 230V strekk. Med en lett blanding burde fordelene ved begge materialene være kombinert på en god måteKobber mener du vel?Eller mener du frem til huset?