RBN's tumleplass

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999
    Eders anlegg har blitt beskuet, besudlet og aflyttet av deler av den hårde kjerne fra OAS.
    Man forstår af rapporten fra seansen at kontroll og aflytning efterlot lite at melde til Hifipolitiet :cool:
    Rent bortsett fra en någet skarp lys tone fra de strømmede digitale bølger via eternettet.
    Ha en afbalansert natt videre i eders hifi hule RBN.
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.659
    Antall liker
    32.635
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Et HiFi-besøk på Hamar er absolutt å anbefale, de slipper ikke uberørt og ubeveget ut derfra:cool:;)
    Flott reportasje:D

    gismo
     
    • Liker
    Reaksjoner: RBN

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.659
    Antall liker
    32.635
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Jeg synes absolutt du bør takke ja til RBN, Karma. En lydopplevelse du ikke glemmer så fort.

    Det begynner å bli ganske MYE lyd i distriktet her vi Mjøsvasserne bor.
    Du får ta deg ei runde.
    Du har stående invitasjon her hos meg. Du vet du får dele seng med gismo når du kommer. :cool:
    Det har jeg prøvd sjøl på en av våre turer til deg i nederlandene, og du har massevis å glede deg til.
    Det kan vel ordne seg med single bed også, men det blir trangt når Smilla vil ligge på armen.
    Smilla-Gismo-Smilla-Gismo-Smilla.......Hmmmmm ;)
    Vet hva jeg hadde valgt:rolleyes:;)
    Kjenner dæ nå VM, vet hva du hadde valgt:cool::cool::cool:

    image.jpeg


    gismo
     
    V

    vinyl-mannen

    Gjest
    Jeg synes absolutt du bør takke ja til RBN, Karma. En lydopplevelse du ikke glemmer så fort.

    Det begynner å bli ganske MYE lyd i distriktet her vi Mjøsvasserne bor.
    Du får ta deg ei runde.
    Du har stående invitasjon her hos meg. Du vet du får dele seng med gismo når du kommer. :cool:
    Det har jeg prøvd sjøl på en av våre turer til deg i nederlandene, og du har massevis å glede deg til.
    Det kan vel ordne seg med single bed også, men det blir trangt når Smilla vil ligge på armen.
    Smilla-Gismo-Smilla-Gismo-Smilla.......Hmmmmm ;)
    Vet hva jeg hadde valgt:rolleyes:;)
    Kjenner dæ nå VM, vet hva du hadde valgt:cool::cool::cool:

    Vis vedlegget 431844

    gismo
    Joda gismo, må bli oss.
    Husker at du var så goåmykåtapå;)
    Åsså lukta du så godt;)
     

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    1.600
    Eders anlegg har blitt beskuet, besudlet og aflyttet av deler av den hårde kjerne fra OAS.
    Man forstår af rapporten fra seansen at kontroll og aflytning efterlot lite at melde til Hifipolitiet :cool:
    Rent bortsett fra en någet skarp lys tone fra de strømmede digitale bølger via eternettet.
    Ha en afbalansert natt videre i eders hifi hule RBN.
    Heisan Power
    Du uteble med ditt vakre vesen. Kunne trengt en superbesudler som deg.
    Syntes vi hadde et trivelig treff, med mange mannebein på rommet. Kan bli i overkant mange bassabsorbenter med så mange røslige kara.
    I ditt fravær spilte jeg litt Eivør fra Live til ære for deg. Morra mi og Summertime, sistnevnte nettopp for å vise at en vanskelig, energirik topp, kan nytes uten at øra blør. Den låta er i overkant tøff i toppen, men med god oppløsning veldig fascinerende..
    Anlegget skiller klinten og hveten. Det låter best med HiRez fra minepenn og CD/SACD. Så kommer ukomprimerte filer fra SSD og deretter HDD. Tidal ligger noen hakk etter disse.
    På søndag ble det spilt mye fra Tidel og tildels meget høyt. Da blir nok toppen i overkant hard på mange innspillinger. Jeg kan ikke lytte lenge på Tidel før jeg blir lyttetrett. Lyden virker hard og mindre oppløst enn andre medier. Får se om MQA fikser dette etterhvert. Hifipolitiet opplevde nok dette....
    Du får finne ut selv en gang Power

    Mvh
    RBN
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999
    Eders anlegg har blitt beskuet, besudlet og aflyttet av deler av den hårde kjerne fra OAS.
    Man forstår af rapporten fra seansen at kontroll og aflytning efterlot lite at melde til Hifipolitiet :cool:
    Rent bortsett fra en någet skarp lys tone fra de strømmede digitale bølger via eternettet.
    Ha en afbalansert natt videre i eders hifi hule RBN.
    Heisan Power
    Du uteble med ditt vakre vesen. Kunne trengt en superbesudler som deg.
    Syntes vi hadde et trivelig treff, med mange mannebein på rommet. Kan bli i overkant mange bassabsorbenter med så mange røslige kara.
    I ditt fravær spilte jeg litt Eivør fra Live til ære for deg. Morra mi og Summertime, sistnevnte nettopp for å vise at en vanskelig, energirik topp, kan nytes uten at øra blør. Den låta er i overkant tøff i toppen, men med god oppløsning veldig fascinerende..
    Anlegget skiller klinten og hveten. Det låter best med HiRez fra minepenn og CD/SACD. Så kommer ukomprimerte filer fra SSD og deretter HDD. Tidal ligger noen hakk etter disse.
    På søndag ble det spilt mye fra Tidel og tildels meget høyt. Da blir nok toppen i overkant hard på mange innspillinger. Jeg kan ikke lytte lenge på Tidel før jeg blir lyttetrett. Lyden virker hard og mindre oppløst enn andre medier. Får se om MQA fikser dette etterhvert. Hifipolitiet opplevde nok dette....
    Du får finne ut selv en gang Power

    Mvh
    RBN

    Gjett om jeg skal RBN.
    Jeg avsto pga sliten rygg.
    Har rett og slett vært hjemme ei drøy uke, og jobb i dag var ei heller noen suksess :p
    Og som du skriver, så var det sikkert nok med 7 bassabsorbenter.
    Dog takk for de fagre ord, musikken og savnet av lille meg.

    Interessant det du skriver om gjengivelseskvalitet fra de forskjellige potensielle programkildene ;)
    Jeg må definitivt høre Sommertid med alvedronningen i din hule.
     
    • Liker
    Reaksjoner: RBN

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    1.600
    Ta med deg alvedronningen du, så kan vi høre Sommertid alle tre. Både avspilt live og live live (kjenner forresten ei som heter Live)
    God helg
    R
     

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    1.600
    Må bare dele dette. Futuire Islands.
    Her har vi alle noen moves vi kan lære av den karismatiske pastoren. Legg også merke til at bassisten beveger ene benet et par ganger. Det er nemlig ikke alltid.
    Enjoy


    vi klarer en til også

     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999
    Må bare dele dette. Futuire Islands.
    Her har vi alle noen moves vi kan lære av den karismatiske pastoren. Legg også merke til at bassisten beveger ene benet et par ganger. Det er nemlig ikke alltid.
    Enjoy


    vi klarer en til også


    Er dette den nye administrative lederen av "Department for Silly Walks"?
    Han mangler jo også diksjon og timing i forhold til det å være vokalist.
    Og ledere i våre dager skal jo være umusikalske, mangle diksjon og ha et eller annet uempatisk tics :rolleyes:
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.659
    Antall liker
    32.635
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Alt bra og lyder fortreffelig på garasjeloftet håper jeg;)
    Kom over dette bildet, tenkte umiddelbart på deg:D

    image.jpg


    Ha en fortsatt fin kveld, vi talas;)

    gismo
     

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    1.600
    Slik går no dagan.....
    Kos dere med hifi
    IMG_2614.jpg
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    Glad jeg er i Norge, og DU lengter nok hjem til ull og pels...
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999
    Bli så lenge du vil så skal jeg rydde vekk noe skrot over garasjen så lenge.....
    Et lite bølgeblikk Trondmeg.
    Husk det er tunge løft, så jeg setter meg i Beamer`n her nede nå.
    Er der om noen timer med et par hjelpende hender.
    Jeg klarer meg med forsterkerutstyret, så kan du ta resten :cool:
     

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    1.600
    Det er så fint at jeg har så mange "gode" venner
    Har forresten fått meg ny hobby her nede. Ungekast. Gleder meg til jeg kommer hjem til tørr asfalt for å prøve dette
    IMG_2681.jpg
     

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    1.600
    Blir Hamar til helgen på meg også: TOTO :D
    Gamle storheter. Hadde tenkt å være vertskap, men det kom noe imellom. Kommer til å sette meg i båten som, ligger ca 40 meter fra gjerdet til konsertområdet, hvis jeg rekker å komme hjem før det er slutt.
    Hørte myyye Toto før. Må prøve å få til dette.
    Kos deg på Hamar
    R
     

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    1.600
    Ser ut som dere har det fint R.:)

    Regner med at H. chillern på bassengkanten med en frisk paraplydrink mens du tar deg av ung-gutta med diverse meget fysiske aktiviteter.:cool:

    Hils.

    Vis vedlegget 451156
    Den balja der har jeg spilt inn til huseier. Regner med den er på plass til neste gang.
    Eldstemann har med iPhone og da blir det nesten som hjemme. Koser seg i senga med den. Fikk han med ut i går for litt foring. Grei størrelse på porsjonene her nede. Jeg slet med en Entrecôte som bikket halvkiloen. Helt nydelig på smak.
    IMG_2688.jpg

    Gutta fikk noen nye synsinntrykk også. Gikk noen turer på stranda og da måtte vi passere en nudiststrand med 80% menn. Gjerne i par. Ingen var sjenerte for å si det sånn. Første kommentaren til eldstemann var: Her er det vel noe feil. Så ble han stum...
    I dag er det hjem etter 14 dager i Marbella. Jeg er sur og kjerringa synes det skal bli litt godt å komme hjem
    R
     

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    1.600
    Den låter som utseendet mitt. FETT??????
    Tok meg nesten 5 mnd å svare ser jeg, men nå er det gjort:cool:
     

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    1.600
    Synes ikke synd på deg. Du har plass til mye rart oppi der...
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.848
    Antall liker
    50.875
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    8A05D8F5-BDB7-47AB-A14E-FB84E6EA6F4D.jpg

    Hei og takk for lytten i går,RBN kaffe og kake fikk vi også :)
    Må si det var stikk motsatt av lyden i blåskogen. Det låter som hos meg men bare på steroider,du har et mere dempet rom på godt og vondt. Enormt lydbilde med den aller største ro i lyden,knall hard bass og en topp og mellomtone til og dø for :). Eneste jeg savnet var at bassen kunne gått litt dypere men det er flisespikkeri. At de store høyttalerene skulle forsvinne helt i lydbilde hadde jeg ikke ventet gitt,det er uten tvil noe av det beste jeg har hørt av lyd på hjemme besøk. Takk for oss RBN det fristet til en lytt til med litt bedre tid :)

    O
     

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    1.600
    Da sitter man godt i sofaen etter en dag med snømåking og klassetreff i akebakken.
    Takk for besøket i går og fine ord. Trivelig med nye ansikter innenfor døra.
    Ta gjerne turen ved en senere anledning og bli litt lenger. Skulle gjerne spilt noen Hirez filer for dere, men det kan vi ta neste gang.

    R
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn