Er det bare hos meg det henger hvis jeg tar svar med sitat, ca 80% av postene jeg trykker svar med sitat henger og ingen ting skjer.
Det går utrolig tregt alt annet også, men nå skal jeg svare på noen av spørsmålene
Hva er vitsen med å adoptere barbariske ordninger fra land vi ikke ønsker å sammenligne oss med? Hva tjener demokratiet på å implementere middelalderske eller totalitære forordninger?
Honkey
Når man må bekjempe en ideologi som er 1400 år gammelt så hjelper det ikke med demokratiske systemer vi har i år 2015, vi må tilbake til middelalderen eller til Midtøsten i 2015 for å finne de midlene som må til for å få fjernet trusselen.
Putin sitt styresett og tankegang er heller ikke forenlig med vestens demokrati, allikevel velger du å forsvare han.
Jeg mener vi må kunne sende ut de som forsvarer denne mannen også, på lik linje med alle muslimer!
Et totalitært samfunn, er et totallitært samfunn! Her får alle svi...ikke sant?
Tror du har misforstått her, synes jeg må gjenta meg selv hele tiden angående dette.
Jeg har skrevet at jeg skjønner at Russland gjør som de gjør, de føler seg truet og med god grunn, Nato med Usa ved rattet har gjort det ene etter det andre for å ødelegge andre land.
Her er et annet eksempel løgnene vesten kommer med, Stoltenberg senest 4 januar da han sa at Ukraina er det eneste landet i Europa som har blitt annektert etter 2. verdenskrig. Resultatet ble at Over 240.000 etniske serbere måtte imidlertid forlate sine hjem og liv da den islamske republikken Kosovo ble etablert.
I ettertid av Kosovo-krigen har de fra før rapporterte 225.000 drepte albanerne blitt
justert ned til ca 2.000-3.000 mennesker, som også inkluderer serbere og sigøynere drept av NATO og KLA (Kosovo Liberation Army, bestående av islamske krigere fra Europa og Midtøsten). Så har vi løgnene de kom med i Irak, Libya, Syria og de løgnene de kommer med i Ukraina konflikten. Det må da være lov å kritisere vesten uten at han elsker Putin. men fint at du er enig at alle muslimene bør sendes ut.
https://www.frieord.no/utenriks/jens-stoltenberg-lyver-om-konflikten-russland/