"Komme med løgner"
ganske friskt å kalle andre løgnere, er det ikke? Hva er løgnen?
Er ikke det selve livet? Hvor grunnt må man gjøre dette? Du må være en av disse realistsadistene!"Komme med løgner"
Oh, vise mann: Kanskje allverdens ulykke kunne ha vært avskaffet om man hadde hatt baller og intellekt nok til å være overbevisende og forklarende nok?Det er kanskje på tide med en begrepsoppklaring:
En løgner kjenner sannheten, men velger å fortelle noe annet.
En bullshitter, derimot, kjenner ikke nødvendigvis sannheten, og bryr heller ikke nevneverdig om den. Han liker bare å ha en mening, for å fremstille seg selv på en bestemt måte, for å dominere diskusjonen og/eller å gi inntrykk av å vite noe han ikke vet.
Hvis slike skoler får statsstøtte så er det noe feil med systemet, uansett så hadde jeg nektet ungen min og gå på den skolen.
På denne skolen læres elevene opp til at kvinner ikke skal få stemme
Rektor på bibelskolen: Det oppfattes som naturlig og greit
På denne skolen læres elevene opp til at kvinner ikke skal få stemme - TV2.no
Ja, det er forferdelig å leve i ett fritt demokrati hvor forskjellige meninger får komme til ordet. Hadde vært myyyye bedre med ett totalitært styre med kun ett parti.Hvis slike skoler får statsstøtte så er det noe feil med systemet, uansett så hadde jeg nektet ungen min og gå på den skolen.
På denne skolen læres elevene opp til at kvinner ikke skal få stemme
Rektor på bibelskolen: Det oppfattes som naturlig og greit
På denne skolen læres elevene opp til at kvinner ikke skal få stemme - TV2.no
Ille detta, men vi hadde ivaffal blitt kvitt SV.
Dere kan nå ta og spørre de som begraver ungene sine nå nede i Midtøsten hvor gud er kanskje?Jo det er kanskje vel friskt.Beklager viss noen tar seg nær av det.Annser ivertfall deph som å vere en som liker friskhet og at han tåler en støyt![]()
Hva er løgnen? Hovedløgnen anser jeg for å vere at der ikke eksisterer en Gud. Og når man utbasunerer med stor sikkerhet hva kristendom er uten å vite annet om det enn hva man har lest av 7 linjers utdrag fra Bibelen på lucifer.com. ,så blir jeg mildt sagt litt oppgitt.
Queen oppsummerer det ganske bra i låta "Innuendo"Med så mye elendighet som har foregått, foregår og kommer til å foregå i verden fremover har jeg en mistanke om at
"gud" har mistet gangsynet. Om han nå skulle finnes bør han i det minste avslutte dvalen og finne på noe snart.
Ja det er skremmende at media og andre ikke bryr seg noe om det som skjer I Irak/Syria for øyeblikket.Mens media er opptatt med Israel:
Iraqi Yazidis stranded on isolated mountaintop begin to die of thirst - The Washington Post
Stranded on a barren mountaintop, thousands of minority Iraqis are faced with a bleak choice: descend and risk slaughter at the hands of the encircled Sunni extremists or sit tight and risk dying of thirst.
Humanitarian agencies said Tuesday that between 10,000 and 40,000 civilians remain trapped on Mount Sinjar since being driven out of surrounding villages and the town of Sinjar two days earlier. But the mountain that had looked like a refuge is becoming a graveyard for their children.
Snart får vi "Ebolapanikk" og da blir media mer enn opptatt med det...Mens media er opptatt med Israel:
Jeg mener fortsatt at USA og Nato har mye skyld i dette som skjer, angrepet på Irak i 2003, Nato som kvittet seg med Ghaddafi og at USA støtter opprørerne i Syria.Tragisk. Det virker som IS utvider sine områder raskt og blir stadig rikere.
Annen artikkel fra WP: The Islamic State’s bloody campaign to exterminate minorities: ‘Even Genghis Khan didn’t do this’ - The Washington Post
Nå spørs det hvem som skal ta tak og stå imot,om noen. USA har vel fått såpass kritikk for å blande seg inn her og der,og Baracken er vel for så vidt rimelig enig politisk med de som har kritisert USA for slikt tidligere.
Og hele, eller mesteparten av Dave Allens arbeid for BBC ligger ute på Youtube! Jeg hadde nesten glemt ham, men jaggu er det severdig.
Det er en god drøm men dessverre kun en drøm min venn!................................La oss håpe slike ekstremiteter som denne gruppen med dommedagsprofeter bare er en krampetrekning før hele tankegangen om teokratier faller som korthus.
Møkkafolk.
Honkey
Det er stor forskjell, med kristendommen skal jesus og gud straffe de ikke troende. med islam skal de troende straffe de ikke troende.^Merkelig, jeg får ikke redigert. Meningen med innlegget er å vise at bare man er selektiv i å plukke vers fra Bibelen/Koranen kan man få frem de underligste budskap.
Islam bør ikke behandles som religion, hva land har av lover/styresett skal vi ikke blande oss I, men når det kommer til vårt eget land skal vi ikke tillate en ideologi som kan sidestilles med nazismen.Når gudene ikke gjør jobben sin så har menneskene lett for å gjøre det selv, i det minste utnevner de en stedfortreder eller to på Jorden som kan gjøre skittjobbene.
Man kan ikke ta fra mennesker sin religion, men man kan få dem til å se de positive sidene ved sin tro. Bombing, drap og trusler om utryddelse er ikke rette måten å gjøre det på. Det blir liksom litt feil for oss "kristne" å forby en milliard mennesker å tilbe Allah.