Jo det er faktisk mulig. Mitt hus er strengt heterofilt og har store problemer i forhold til naboens hus som er lesbisk. Det er duket for nabokrangel lang vei her. Nå synes jeg at mitt hus er veldig ekstremt men det er ikke lett å få det på andre tanker. Det eneste som berger situasjonen er at jeg truer med å male det lys rosa/lilla hvis det ikke oppfører seg, og det virker heldigvis!
Trygt å vite at det er like muslimsk riktig å skyte folk som å kutte av dem hode med sverd. Ikke helt samme schwung over det, men men. Forøvrig er vel begge deler mye mye bedre enn å binde folk til en benk og forgifte dem, eller å grille dem i stolen.
Tror jeg ville foretrukket skyting om jeg var muslim, der har jo en viss romantikk over seg. Bind for øynene, sigarett og bevingede siste ord.
Og jeg foretrekker ingen av delene. Jeg har skumle planer om å beholde helsa, bli steingammel og skvise trygdesystemet for hver bidige nikkel som jeg har tilført systemet - og vel så det. Jeg skal kreve skikkelig omsorgsbolig, med plass til husalteret, store gulvstående og en sabla flatskjerm. Det blir ikke stille in my quarters kl. 2100, for jeg kommer konsekvent til å spytte ut sovepilla. Meg skal de ikke slippe unna så lett...hvis det er opp til meg, altså!
Egypt er på vei rett tilbake til den mørke religiøse middelalder. Troen på at demokrati overhodet er mulig i et muslimsk land svekkes ytterligere. Det eneste landet som har prøvd med noenlunde success er Tyrkia, og der er også på vei til hunene nå etter at de relgiøse har fått makten og det militæres makt undergraves mer og mer til det ikke lenger er i stand til å yte motstand når den endelige revolusjonen kommer der også.
How Egypt's radical rulers crush the lives and hopes of women
Women stood shoulder to shoulder with men in Tahrir Square in 2011. Now they are back on the streets, opposing a new constitution that sweeps away their rights and opens the way for girls of 13 to be married. And in Cairo's slums, life grows harder as the gulf between the sexes widens
Det kan se ut som økonomien også er på vei der, sånn ca... så det kan skje en del i Egypt framover...
"Short of Money, Egypt Sees Crisis on Fuel and Food - New York Times
... But the two years of mayhem in the streets since the ouster of Mr. Mubarak have decimated tourism and foreign investment, crippling the economy. The government’s reserve of hard currency has fallen to about $13 billion from $36 billion two years ago...."
Bare vent litt så finner de sikkert noen flere forvirrede sjeler på roteloftet!
Men for å være helt ærlig så trodde jeg i fullt alvor at den svenske psykiatriske helsetjenesten var mye bedre utbygget enn den norske, så feil kan man ta!
Men tenk om flere hundre tusen mennesker hadde demonstrert i Norge, med sko viftende i hendene og fråde om kjeften, og krevd dødsstraff for muslimer for svik mot sivilisasjonen og for å ha fornærmet menneskeheten?
Islam er åpenbart ikke kompatibelt med demokrati, menneskerettigheter, sivilisasjon og humanisme. Så etterhvert man velge en av to.
Det er rasisme når spanske lag taper fotballkamper.
- Jeg håper UEFA setter i gang en grundig etterforskning på hvorfor en spansk klubb ryker ut på denne måten. Dette er ikke fotball, men rasisme, tordnet Malaga-eier Abdullah N Al Thani.
Den som lette i svensk presse etter bakgrunnen for de opptøyaktige tilstandene rundt publiseringen av instagrambildene i Göteborg sist desember, lette forgjeves – ettersom mediene holdt den sannsynlige multietniske komponenten i konflikten tett til brystet, med unntak av i de sterkt redigerte bildene som illustrerte reportasjene.Mest talende var nettopp tausheten. For den journalistiske ryggmargsrefleksen som innebærer å finne de underliggende årsakene til en såpass iøynefallende hendelse, ble åpenbart suspendert.
Tydeligvis inn for tiden å fremstille Nordmenn som rasistiske……..
Skulle likt å se overskriftene det ble der en video viste en innvandrergjeng som overfalt og ranet norske gutt/menn og det hele ble toppet med en gjengvoldtekt, noe som sannsynligvis er like aktuelt som dette…….
Kohanim have a duty to protect their taharah, purity,' according to the article. 'They have been bestowed with extra kedushah which makes them worth of being meshorsei Hashem. At times, there may be extra demands made upon them in order to maintain that standard of kedushah and taharah.'
Hva trodde du etter at "vi" har gått rundt på gummisåler og vært skitredde for å "fornærme" dem!
Det eneste fornuftige svaret når folk "føler seg krenket" er: "SO FUCKING WHAT!!"
I et stort oppslag i Finansavisen over 4 sider forteller Finansavisen i samarbeide med SSB at hver eneste
ikke vestlige innvandrer som kommer til Norge koster 4.1 milloner kroner i sitt livsløp.
(Finansavisen lørdag 13.04.2013) (SSB =Statistisk Sentralbyrå)
15400 ikke vestlige kom i 2012. Det koster Norge og skattebetalerne 63 milliarder.
Oppslaget i Finansavisen er (klokelig nok ?) ikke nevnt i NRK/TV 2 eller riksdekkende aviser.
I 2013 kommer det 15-20000 nye til en pris av 65-100 milliarder.
Oljefondet glem det. Sosialt velferdsnett glem deg. Sørg for deg selv.
Her er et bitte lite utdrag av hva Finansavisen skriver:
Når én ikke-vestlig innvandrer kommer, påtar den norske stat seg en fremtidig netto kostnadsforpliktelse
som SSB beregner til 4,1 millioner 2012-kroner. Tallene knuser dermed myten om at innvandring er lønnsom,
skriver Finansavisen.
- Tallet inneholder alle skatteinntekter, fratrukket alle offentlige utgifter, sier seniorforsker i SSB, Erlend Holmøy,til avisen.
De omlag 15.400 ikke-vestlige innvandrerne som kom i 2012 betyr i sum 63 milliarder kroner utgifter, netto.
Det tilsvarer to bistandsbudsjett, eller omlag halvparten av de 125 milliarder kronene som staten vil bruke av oljeinntektene i år.
- Kostnaden vil bæres av gjennomsnittsnordmannen over skatteseddelen, eller i form av lavere kapasitet eller kvalitet på ulike
velferdstilbud, sier Holmøy til Finansavisen.
Hvis den ikke-vestlige innvandringen fortsetter som i 2012, vil budsjettbelastningen dermed summere seg til nesten 2.900 milliarder kroner,
for perioden 2015-2100.
Det hører også med til historien at SSB mener at en gjennomsnittelig hvit norsk nordmann også er et underskuddsforetak for staten. Norge kan altså ikke løse problemet med å bli flere, det er ganske unikt i den vestlige verden.
Hva regnes som "vestlig" forresten? Er f.eks polakker med i den definisjonen?
Selvsagt veldig dumt å slippe et slikt oppslag på en lørdag. Denslags burde vært sluppet på en mandag eller tirsdag, så det kunne vært med på å forme den offentlige debatten i løpet av en uke.
Kjøpte forresten den utgaven av Finansavisen pga den artikkelen.
Forfærdeligt at det er sådan.
I Libanon ved jeg, at der er mange kristne libanesere, der har valgt at forlade deres fædreland grundet muslimernes behandling af de kristne der. Fortalt til mig af kristne libanesere.
Man ser i så mange forskellige lande, at muslimerne er efter de kristen. De mister deres arbejde. Fængsles for deres tro. Mishandles. Tortureres osv.
Forfølgese i:
Saudi-arabien
Afganistan
Irak
Somalia
Maldiverne
Mali
Iran
Yeman
Og det fortsætter. De 20 værste lande er de 19 muslimske. Det sidste og værste er dog Nord-veitnam. Verdensranglisten
Forfærdeligt at det er sådan.
I Libanon ved jeg, at der er mange kristne libanesere, der har valgt at forlade deres fædreland grundet muslimernes behandling af de kristne der. Fortalt til mig af kristne libanesere.
Man ser i så mange forskellige lande, at muslimerne er efter de kristen. De mister deres arbejde. Fængsles for deres tro. Mishandles. Tortureres osv.
Forfølgese i:
Saudi-arabien
Afganistan
Irak
Somalia
Maldiverne
Mali
Iran
Yeman
Og det fortsætter. De 20 værste lande er de 19 muslimske. Det sidste og værste er dog Nord-veitnam. Verdensranglisten
Prøver jo å stå imot trangen til å kjøpe campingvogn og grilldress! Ja blir det grilldress på mitt "korpus" blir jeg vel så utskjemt for nabolaget at jeg ikke har noe å tape i sosial aktelse på å stemme FrP!
Prøver jo å stå imot trangen til å kjøpe campingvogn og grilldress! Ja blir det grilldress på mitt "korpus" blir jeg vel så utskjemt for nabolaget at jeg ikke har noe å tape i sosial aktelse på å stemme FrP!
Det er bare en myte at det er flest FRP velgere som går i grilldress, det er de samme som har sagt i alle år at innvandringen er lønnsomt som startet denne kampanjen, så troverdigheten dems er lik null.