Du vet godt Deph at slik informasjon IKKE skal avsløres for jordboerne! de er ikke modne for dette ennå !Gjestemedlem skrev:Det er vel på samme måte umulig for deg å bevise at ikke jeg er et åndelig romvesen fra Tau Ceti som har levd i 12000 år på jorden nå.
Rådet for Tau Ceti beordrer deg derfor hjem !!
Det var dumt det med tanke på hvor fint du har hatt det her de siste 12000 årene !
Seriøst så synes jeg at du i for stor grad angiper mannen istedet for å ta ballen!
Jeg tillater meg å kritisere og stille spørsmål ved Islam, ( så krasst at om jeg hadde vært en kjent samfunsdebattant ville det vært utstedt en fatwa for blasfemi ) men den stakkars muslimen som tror på dette lar jeg gjerne være i fred. Islamisme derimot er politikk og ikke religion. Og i politikk er sklitaklinger og personangrep lovlige virkemidler så det blir noe annet! Ser du forskjellen?
Angrip gjerne det du ser som overtro, men å ydmyke/rakke ned på mennesket som tror på dette blir feil. Men nå som du skal forlate oss og dra opp til moderplaneten spiller det nok mindre rolle.
Du er klar over at din "oppstigning" til transportskipet vil gi grunnlag for dannelsen av en ny religion basert på de stakkars villfarne sjeler som ser deg stige til værs? ;D