Jeg setter et aldri så lite spørsmålstegn om det finnes "vanlige" muslimer og grunnen til det er at jeg en gang i tiden vanket på Frognerstranda kro som ble drevet av pakistaneren som ble drept på Manglerurd for en tid tilbake. Broren til han som ble drept jobbet også der og var noen år eldre enn innehaveren, forøvrig to hyggelige og høffelige karer, dette var den gangen Salman Rushdie kom ut med sataniske værs. Jeg spurte hva de ville gjort hvis Salman Rushdie kom inn døra på Kroa deres ? Innehaveren ble veldig vag, mens den eldre broren sa rett ut at siden det var en fatwa mot ham var det hans plikt som muslim og drepe ham. Jeg snakker her altså om en vanlig arbeidende vel etablert og fungerende muslimsk familiefar i det norsk samfunn som altså ville drepe i Allahs ånd fordi han var muslim....... så jeg spør: vanlig muslim hva er det ?...... en relgiøs fanatiker på lik linje med en terrorist eller hvordan skal man egentlig tolke det hele ?
En ting jeg har lagt merke til er at hvis man diskuterer med en muslim f.eks om at de drikker og røyker og stjeler og jukser over en lav sko....... så ender det alltid opp med at de anklager meg for og være en rasist, hvis jeg diskuterer det samme med en svenske så er jeg aldri noen rasist..... bare en jævla norrbagge..... merkelige greier det der.
En ting jeg har lagt merke til er at hvis man diskuterer med en muslim f.eks om at de drikker og røyker og stjeler og jukser over en lav sko....... så ender det alltid opp med at de anklager meg for og være en rasist, hvis jeg diskuterer det samme med en svenske så er jeg aldri noen rasist..... bare en jævla norrbagge..... merkelige greier det der.