Tusen takk!Gratulerer med flott spiller!!
Kona er nå bekymret, og det delvis med rette, for at det kommer til å ligge en platespiller i molekyler utover kontorplassen til over jul. Hun begynner å kjenne meg.
Tusen takk!Gratulerer med flott spiller!!
Ja de roter det til disse molekylenemolekyler utover kontorplassen
He he....Ja.Tusen takk!
Kona er nå bekymret, og det delvis med rette, for at det kommer til å ligge en platespiller i molekyler utover kontorplassen til over jul. Hun begynner å kjenne meg.
Det levende beviset på at overmot og selvinnsikt ofte ikke går hånd i hånd. Blir dog grei underholdning.He he....Ja.
Det pleier jo å ta litt lengere tid (og noen flere transistorer) oppe hos deg![]()
Bukker og neier! Finfin ventesnurre.Gratulerer med flotters platespiller.![]()
Takk, og takk det samme!Særdeles hyggelig tråd å følge Mrstadig noe som skjer.
nyt kvelden
mvh
Har hørt tilsvarende brøytekanthistorie fra min mors barndom; der stakk toppen av flaggborgen såvidt over kanten når toget gikk forbi.Det verste eg hugsar frå nyare tid er at vi laga snømann 16. mai.
Elles liker mor mi, som i barndomen var forvist til militærleirer i Nord, å fortelja om at brøytekantane låg til 17. mai. Men det var visst kaldare den gongen.
Takk for tipset! Skal sjekkes ut ved første mulighet.Hørt det relativt ferske svenske bandet Genom natten? Jeg tror jeg har hørt debutalbumet sikkert tjue ganger på en uke.Det er noe forførende og besnærende med det hele. Behagelig og melankolsk, og litt drømmende.
Jeg husker da jeg bodde på Lødingen, og hadde leilighet hvor jeg kunne se over veien og rådhusplassen til rådhuset mindre enn 100m borte. En 17. mai , jeg tror det var i 1983, kunne jeg høre alle 17. mai-talene fra rådhusplassen, men kunne ikke se en eneste taler. Så tett var snøværet.Det verste eg hugsar frå nyare tid er at vi laga snømann 16. mai.
Elles liker mor mi, som i barndomen var forvist til militærleirar i Nord, å fortelja om at brøytekantane låg til 17. mai. Men det var visst kaldare den gongen.
Jeg gikk i det barnetogetJeg husker da jeg bodde på Lødingen, og hadde leilighet hvor jeg kunne se over veien og rådhusplassen til rådhuset mindre enn 100m borte. En 17. mai , jeg tror det var i 1983, kunne jeg høre alle 17. mai-talene fra rådhusplassen, men kunne ikke se en eneste taler. Så tett var snøværet.
Mvh