Kan bli en konseptserie for Hulbækmo, dette. «Hulbækmo tar oppvasken første juledag», «Hulbækmo sorterer tegnestifter etter farger» (dobbeltalbum), «Hulbækmo får delirium i Glassmagasinet» osv.
Ser virkelig fram til den siste skiva!Kan bli en konseptserie for Hulbækmo, dette. «Hulbækmo tar oppvasken første juledag», «Hulbækmo sorterer tegnestifter etter farger» (dobbeltalbum), «Hulbækmo får delirium i Glassmagasinet» osv.
Jepp, bygg din egen kaffekopp fra Sigberg Audio!Jeg tror jeg vet! Er det et slags byggesett?
Nettopp!Jepp, bygg din egen kaffekopp fra Sigberg Audio!
Tone Hulbækmo, som vel er moren til denne trådens stadig omtalte Hulbækmo, spiller langeleik. Til info, lizm.
Svært musikalsk familie mellom ryddesjauene med andre ord!Tone Hulbækmo, som vel er moren til denne trådens stadig omtalte Hulbækmo, spiller langeleik. Til info, lizm.
Har prøvd litt selv, og Gemini spyttet ut dette da jeg ba om bleikfeit mann i førtiårene med Fibonaccimønster rundt brystvortene:
Jeg har prøvd å få disse ugleutgivelsene til Sundstøl under huden, men det klaffer ikke helt for meg altså. Jeg digger americana, steelgitar og åpne landskap, men disse platene hans blir for langtekkelige og like. Finner ikke Sweethearts-plata du viser til, på Tidal, men ser jo mye annet han medvirker på som virker spennende. Får ta en lytteøkt i morra.Hvis noen skulle ønske noe litt mindre spennende, men desto mer iørefallende enn disse ugle-utgivelsene, er Geir Sundstøl sammen med Færra til Mexico kona et godt alternativ
Vis vedlegget 1183782
Det albumet ligger på katalogen til Geir Sundstøl på Tidal……..jaffal når man søker fra Norge.Jeg har prøvd å få disse ugleutgivelsene til Sundstøl under huden, men det klaffer ikke helt for meg altså. Jeg digger americana, steelgitar og åpne landskap, men disse platene hans blir for langtekkelige og like. Finner ikke Sweethearts-plata du viser til, på Tidal, men ser jo mye annet han medvirker på som virker spennende. Får ta en lytteøkt i morra.
Min fulle sympati! Når man stirrer down the abyss og kun ser døden i hvitøyet, er det vanskelig å se noen fremtid eller mening med livet. Flaks for deg som Sigbergianer at du har fått et nytt skudd. Det vil nok gjøre at du til slutt krabber deg ut av det dypeste mørke med forventningsfulle ører.Som dere ser har SBS fått ny tuning, og kan herved tituleres SBS1.5!
Hvordan låter det i forhold til SBS.1? Tja, med hodet fullt av bomull, virus og bakterier kan jeg med sikkerhet si; hæ? Manflu prøver å ta knekken på hørselen, og lykkes med det, så jeg får bare stole på konstruktøren. Han har ikke skuffet tidligere, så tror ikke dette er en nedgradering.