Kabelen var så mykje betre at eg kunne høyra det frå doen.Og du glemmer X: ABX. Er X doen kanskje?
Så lenge skåla rister er ikke stereo så nøye.Har du funnet ut hvilke voluminnstilling du skal ha på begge anleggene for å få perfekt stereo på dass?
Skål med rumperister er noe å tenke på....Så lenge skåla rister er ikke stereo så nøye.
Oi, se her!Med ein slik kan du sjå evt forskjell pga type musikk...
![]()
Do-dingsen «Throne» er utstyrt med kamera og lys - Sniktitt
Koster litt over 4000 kroner og skal analysere tarmhelsen din.www.tek.no
Utrolig mye å forholde seg til! AB(X)-testing er definitivt ingen lek. Heldigvis er skålene like høye, så det vil kke påvirke lyden.Og du glemmer X: ABX. Er X doen kanskje?
Endelig er i i gang i 2026 - dette har jeg venta på, spennendePakke! Dette blir moro!
Nais! Endelig kan jeg teste hypotesen min om at Celine Dion gir løs mage.Med ein slik kan du sjå evt forskjell pga type musikk...
![]()
Do-dingsen «Throne» er utstyrt med kamera og lys - Sniktitt
Koster litt over 4000 kroner og skal analysere tarmhelsen din.www.tek.no
@parafinoksen 2.0 Ingenting havner på Instagram, her er det kun OnlyFans som gjelder.
Takk for tipset! Jeg er dessverre skikkelig dårlig på YouTube, har hverken abonnement eller bruker. Mulig dette blir katalysatoren for å bevege meg inn i verden etter 2005 og logge meg på. Ser at skiva konserten er fra finnes på Qobuz, der er den med vokal noe konserten ikke er? Skal uansett sjekkes ut! BTW, er Michael League broren til Premier League? Har hørt om sistnevnte, men ikke bassisten.Har du hørt denne konserten? Michael League er bassist
Type 4,5 må da være spøkelsesbæsjen/torpedoen fra Pondus som allerede er bortevekk når du skal skylle nedEn kan jo katalogisere hele musikksamlingen etter Bristol Stool Chart for eksempel:
![]()