Ja, livet er ikke alltid rettferdig…….
Takker, blir forhåpentligvis litt knotting til uka og så havner den på brukten igjen eller nederst i den store roteskuffen.GrattisDu har litt justeringer å gjøre fremover en stund.
Brukte analog eq i mange år her hos meg men det er lenge siden nå
mvh
I snødrevet glemte jeg helt resten av pakke åpningene.
Tada!
Vis vedlegget 1118925
God, gammel traver som funker utmerket til endringer on the fly. Skal brukes for å finne ut hva som trigger lyttetretthet og tinnitus. Resultatet digitaliseres i miniDSPs PEQ. MiniDSP er bra til så mangt, men EQ-funksjonen er knotete til sanntidsendringer.
Definitivt ingen permanent løsning.
Vis vedlegget 1119090
Kan bli litt mye av det gode. Ser lite nyheter men leser mer, så da er det lettere å filtrere ut.Er du slik som meg som ikke forstår hvordan nyhetskanaler i Norge katagoriserer fotball som nyheter?
Satser på at du får samme intervall på magisk røyk som de der nede i verdens minste stat!Ingen magisk blå røyk fra nå av, eller?
Takker!Satser på at du får samme intervall på magisk røyk som de der nede i verdens minste stat!
Ser ut som du er klar for Frisbee sesongen med den fargen på den LPen der!Live at Band On The Wall startet like eklektisk som fargen på plata. Me like!
Vis vedlegget 1120738
Ser ut som du må justere kspastansen litt.. det skal være en skrue på proben for å justereHurra, jeg er har kommet til totusentallet!
Vis vedlegget 1120142
Fargeskjerm og gode greier! Ingen magisk blå røyk fra nå av, eller?
Aha, takker. Fant skruen og skrudde helt til den løsnet og forsvant i flossteppet. Nå bør det være bra!Ser ut som du må justere kspastansen litt.. det skal være en skrue på proben for å justere
Det finnes bare to typer måser (måker); småmåse og stormåse.De er fiskemåker, ikke sant? I smell something... helt hit.