Har du glemt å rydde bort, etter lek med fruen eller deg selv?Så til musikk!
Fra en av Michael Jacksons beste, til bukkehornsjazz.
Vis vedlegget 1101741
Leser at folk higer etter mye luft i lydbildet, jeg har fikset det med å praktisk talt plassere platespilleren i varmepumpen. Kan anbefales på det sterkeste!
Klesrullen? Den bruker jeg til å fjerne støv fra støvbørsten. Kan også brukes som guidepinne til gjester når de skal finne sweet spot¹. "Bare sett deg på denne, så blir lydbildet perfekt balansert". Har forøvrig ikke mange gjester for tiden, de fleste kommer bare innom én gang.Har du glemt å rydde bort, etter lek med fruen eller deg selv?
Kall den hva du vil, jeg dømmer ikke!Klesrullen?
Det hadde vært noe, det! Hadde vært de beste 8 timene i mitt liv, før fruen hadde tvangssolgt både meg og høyttalere til høystbydende på Markedplace.Siden du er så glad i vintage fra den japanske søppeldynga er det kanskje dette som er på vei inn?
Vis vedlegget 1103621
Tosken ingen dømmer, bare drømmer!Kall den hva du vil, jeg dømmer ikke!
Tosken ikke dømmer, kun drømmer!
Arrival confirmed. Lar det trekke ut i langdrag med bilder av tilbehør. Dette laget jeg i går, en ganske aparte overgang; XLR-RJ45.Vis vedlegget 1103990
Nå er det lørdag etter lunch. Hva skjer?
I aim to (dis)please. Kommer bare an på preferanser.Langdrag oppleves som unødvendig smertefullt......
Gjett i vei, ingen skam å ta feil, eller ha rett forsåvidt.Sigberg, faktisk?
edit: eller er det utidig å gjette for tidlig?![]()
Savnet ingenting, bare veldig nysgjerrig på Sigberg. Kii ble lagt ut noe spontant, og så plutselig var de solgt.Veldig spennende! Fra en aktiv høyttaler til en annen. Spent på hva du savnet med din gamle.
Synes de passet fint innTror kona kommer til å bli lettere hypertensiv av dette synet.
Vis vedlegget 1104025
Synes jeg også, heldigvis ser de større ut i virkeligheten. Subene er heller ikke pakket ut.Synes de passet fint inn![]()
De forsvinner jo i landskapet
Gratulerer.Synes jeg også, heldigvis ser de større ut i virkeligheten. Subene er heller ikke pakket ut.
Viktig med tidsriktig fajanse. Leker ikke retronisse!God smak når det gjeld fajanse, også
Vis vedlegget 1104054
Takker!Gratulerer.Ikkje det minste misunneleg.
Kan du gøyma subbane bak gardina?
Eg har lenge lurt på om meir tiltalande fargar, som vaniljesaus-kvit eller Brüel & Kjær-grøn, kunne dempa det litt, øh, brutale metal-uttrykket. På hi sida ville det kanskje dempa spontaniteten også.
Har du fått lyd fra dem, eller tester du bare utsikten først?Første fotbildet!
Vis vedlegget 1104063
Lyd? Har ikke hørt på musikk på to år, leser bare målinger og lytter til tinnitusen.Har du fått lyd fra dem, eller tester du bare utsikten først?