Er det noen der ute som kan anbefale en RIAA ? Den skal være sammen med en SME 10 og en Almarro. Det må være rør!
Hva skal det koste sånn ca ?nenne skrev:Er det noen der ute som kan anbefale en RIAA ? Den skal være sammen med en SME 10 og en Almarro. Det må være rør!
JanR skrev:Hva skal det koste sånn ca ?nenne skrev:Er det noen der ute som kan anbefale en RIAA ? Den skal være sammen med en SME 10 og en Almarro. Det må være rør!
Pluss minus 10 - 15K
/jan
rolfozzy skrev:Har en følelse av at JanR vil anbefale Audion. Og det er jeg jaggu helt enig med han i.
JanR skrev:rolfozzy skrev:Har en følelse av at JanR vil anbefale Audion. Og det er jeg jaggu helt enig med han i.
Nå er det jo ikke sikkert at han vil bruke så mye penger på riaa, greit å vite før man slenger ut "anbefalinger"
Høytalerne er Klipsch Lascala du foretrekker også Klipsch Jan?
/jan
Da er det brått endel å velge i.nenne skrev:Pluss minus 10 - 15KJanR skrev:Hva skal det koste sånn ca ?nenne skrev:Er det noen der ute som kan anbefale en RIAA ? Den skal være sammen med en SME 10 og en Almarro. Det må være rør!
/jan
JanR skrev:rolfozzy skrev:Har en følelse av at JanR vil anbefale Audion. Og det er jeg jaggu helt enig med han i.
Nå er det jo ikke sikkert at han vil bruke så mye penger på riaa, greit å vite før man slenger ut "anbefalinger"
/jan
Jeg er Klipsch kæll inntil beinetnenne skrev:Høytalerne er Klipsch Lascala du foretrekker også Klipsch Jan?JanR skrev:rolfozzy skrev:Har en følelse av at JanR vil anbefale Audion. Og det er jeg jaggu helt enig med han i.
/jan
JanR skrev:Jeg er Klipsch kæll inntil beinetnenne skrev:Høytalerne er Klipsch Lascala du foretrekker også Klipsch Jan?JanR skrev:rolfozzy skrev:Har en følelse av at JanR vil anbefale Audion. Og det er jeg jaggu helt enig med han i.
/jan
Rør hele veien og khorn = masse musikk glede imo.
Bor du i kjørbar avstand fra Sarpsborg kan du få låne ørene til en audion riaa.
Blir litt langt, Gjøvik Noen som har hørt Opera RIAA?
/jan
Du må jobbe litt med "sitat" delen din.nenne skrev:Blir litt langt, Gjøvik Noen som har hørt Opera RIAA?JanR skrev:Jeg er Klipsch kæll inntil beinetnenne skrev:Høytalerne er Klipsch Lascala du foretrekker også Klipsch Jan?JanR skrev:rolfozzy skrev:Har en følelse av at JanR vil anbefale Audion. Og det er jeg jaggu helt enig med han i.
/jan
Rør hele veien og khorn = masse musikk glede imo.
Bor du i kjørbar avstand fra Sarpsborg kan du få låne ørene til en audion riaa.
/jan
TT er meget spennende saker ja!Lille_Adam skrev:Tube Technology M.A.C.. £1400 (- frakt) + MVA = rundt 16.5K på døra.