quiz...

eliasen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.07.2005
Innlegg
261
Antall liker
0
er det noen som ser hvem som har blitt tatt frem i dagslyset her?

Tror nok herremannen hadde satt pris på et litt enklere oppdrag etter mange år i mørket...

ps:
venter på ny forsterker men leveringstiden ble litt lang. To uker uten lyd har allerede gått, så to nye ble i drøyeste laget.



Sjekk her
 

Monoas

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.03.2004
Innlegg
563
Antall liker
0
er det noen som ser hvem som har blitt tatt frem i dagslyset her?

Tror nok herremannen hadde satt pris på et litt enklere oppdrag etter mange år i mørket...
NAD3100 Monitor-Series fra slutten av 80-tallet. Slike har jeg tatt i mot mange av til service......
 
K

kbwh

Gjest
En studenthybelnabo hadde en slik (mulig det var en 2100 forresten). Trakk Infinity Kappa 6 på 11kvm...
Hvorfor kom de på service så ofte, CBA? Hadde de stått nederst med lite luftgjennomstrømning?
 

Monoas

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.03.2004
Innlegg
563
Antall liker
0
En studenthybelnabo hadde en slik (mulig det var en 2100 forresten). Trakk Infinity Kappa 6 på 11kvm...
Hvorfor kom de på service så ofte, CBA? Hadde de stått nederst med lite luftgjennomstrømning?
Jeg tror det var en seriefeil på de første som kom til Norge, de brant opp ganske fort. NAD ble jo av onde tunger kallt Nesten Alltid Defekt.
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
Husker min første NAD 3020. Første eksemplaret brente opp med en gang den ble slått på. Ringte forhandleren og han kom med en ny. Det samme skjedde med den. Heldigvis hadde han en til i bilen som jeg fikk. Pluss at jeg fikk kjeft fordi jeg brukte høytalerkabler. Kablene fikk skylda for at forsterkerne brandt. Jeg måtte da skjønne at lampettledning var mer enn godt nok
 
Topp Bunn