QuietComfort 45 – ny toppmodell fra kongen av støykansellering.

Bose_QC45 (2 of 9).jpg


I går lanserte Bose en ny flaggskipmodell som overtar stafettpinnen etter QuietComfort 35 II. De nye flaggskipene heter QuietComfort 45, og lover enda bedre støyreduksjon enn forgjengerne.

Sommeren 2019 lanserte Bose et par hodetelefoner med det litt overraskende navnet NCH 700, med et design som skilte seg ganske kraftig fra QuietComfort 35 II. Og det gjorde jo for så vidt navnet også, men det forhindre ikke at de oppnådde et godt resultat i vår test litt utpå høsten samme år.

QuietComfort 45

Nå i sommer har vi en stund ant konturene av en ny modell som lander lnag nærmere den opprinnelige stammen. For QuietComfort 45 både har et navn og design der slektskapet til QC 35 II er åpenbart. Og så er selvfølgelig spenningsmomentet om hvilke forbedringer de nye modellene kan tilby. Vi har meldt vår interesse for en test, men inntil et testeksemplar er tilgjengelig er det bare produsentene sine løfter vi kan formidle.

Les hele nyhetsartikkelen om Bose QC45 hos Audiophile.no

Bose_QC45 (8 of 9).jpg
 

Kommentarer

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Innlegg
4.644
Antall liker
1.376
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
kult! Jeg liker QC35 men den 700 modellen klarte jeg aldri å bli klok på, spent på denne 45! Og glad de har delt aware og cancel, vil det si at 45 KUN har noisecancling i alle frekvenser når dette er valgt?
 

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
993
Link til alle artikler
412
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Tre historiske kassettspelarar – Stig Arne si dagbok Mars 2024

Tre historiske kassettspelarar – Stig Arne si dagbok Mars 2024

  • 0
Eg har prøvd ut tre gamle kassettspelarar. Har da rabla, eller er dette heilt i tråd med tidsanden? Om ikkje anna kan du sjekka ølspalten. KASETTMEDIET Eg må nesten be om orsaking på førehand...
Fortsett
Audiophile.no
Linn 360 revisited – Back in Black i Vibes gate 13

Linn 360 revisited – Back in Black i Vibes gate 13

  • 0
I går den 18. april fikk vi vår tredje seanse med Linn sine nye flaggskiphøyttalere. Og i likhet med forrige seanse for et halvår siden var det den passive versjonen med aktive basser vi lyttet...
Fortsett
Audiophile.no
Thalia V2024 – Forbedret håndlaget innstegsmodell fra Erzetich

Thalia V2024 – Forbedret håndlaget innstegsmodell fra Erzetich

  • 0
Blaz Erzetich har sendt oss en melding om at de lanserer en forbedret utgave av sine rimeligste håndlagede hodetelefoner. Den nye modellen heter V2024, og skal ha mange forbedringer. Erzetich...
Fortsett
Audiophile.no
X Diamond Signature Edition – ny raffinert toppmodell fra Estelon

X Diamond Signature Edition – ny raffinert toppmodell fra Estelon

  • 2
Classics-serien til Estelon er den desidert mest omfangsrike serien, der vi finner de aller fleste modellene. Og toppmodellen i Classics-serien har nettopp fått en Signature Edition med svært...
Fortsett
Audiophile.no
Platesmaking 1-24, på 8. påskedag. Bare norsk, i grenseland mellom det meste.

Platesmaking 1-24, på 8. påskedag. Bare norsk, i grenseland mellom det meste.

  • 0
På nytt har det gått alt for lang tid siden forrige platesmaking. Og atter en gang lover jeg at det ikke skal bli like lang tid til neste korsvei. I mellomtiden kan dere kose dere med et helnorsk...
Fortsett
Audiophile.no
Bowers & Wilkins løfter 700 S3 til Signaturehøyder

Bowers & Wilkins løfter 700 S3 til Signaturehøyder

  • 2
I dag har Bowers & Wilkins lansert 3 Signature-modeller i 700 S3-serien. Det dreier seg om de to toppmodellene i henholdsvis stativ og gulvstående utførelse. Og i tillegg har de for første gang i...
Fortsett
Topp Bunn