Hva slags elektronikk skal du bruke på dem?Da kom det et slikt par innom Vis vedlegget 520980
Tror disse låter bra. Blir spennede å høre hva du synes! Regner med de skal litt lenger ut på gulvet?Hei det blir en Accuphase E-370 med Dac 50. Litt usikker på kreftene men en guru visket meg i øret at han tror det vil bli en meget god match
Om du kan, vil det være fordelaktig å trekke dem lengre ut fra bakvegg, samt gi dem mer toe-in, slik at senterlinjen på høyttalerne peker på utsiden av skuldrene sine i lytteposisjon. Gi dem gjerne 60 - 90 cm fra bakvegg, om du har den muligheten. Om du ikke har den muligheten, gi dem så mye du kan.Superfornøyd. Helt fantastiske høyttalere. Rart at dette merket er så lite utbredt her i Norge Vis vedlegget 522217
Hvem er det som forhandler de HT.Superfornøyd. Helt fantastiske høyttalere. Rart at dette merket er så lite utbredt her i Norge Vis vedlegget 522217
Hei takk for respons! De står 55cm fra sidevegg og 50cm fra bakvegg. Skal se om jeg ksn lirke de litt lenger ut. Bildet er tatt bak lytteposisjon så toe-in stemmer omtrent som du sier det. Vinkler jeg lenger inn så mister jeg Q effekten på Waters. Avstand mellom høyttalere er 270cm. Til lytteposisjon 300cm. Jeg sitter mitt i rommetOm du kan, vil det være fordelaktig å trekke dem lengre ut fra bakvegg, samt gi dem mer toe-in, slik at senterlinjen på høyttalerne peker på utsiden av skuldrene sine i lytteposisjon. Gi dem gjerne 60 - 90 cm fra bakvegg, om du har den muligheten. Om du ikke har den muligheten, gi dem så mye du kan.Superfornøyd. Helt fantastiske høyttalere. Rart at dette merket er så lite utbredt her i Norge Vis vedlegget 522217
Og ellers; ja det er fantastiske høyttalere. De spiller med en størrelse og autoritet du virkelig skal betale seriøst mye penger for å overgå.
Mvh
Håkon Rognlien