Enig med HORNY og ingen grunn til og finne opp skrivekruttet på nytt, jeg bare gjentar det han skrev med noe ekstra på slutten!!!
Jeg har 2. stk av denne magiske CD spilleren. Modell 1002!!!
Kjøpte en PS1 med riktig nummer og RCA utganger for en måneds tid siden, spent på om det var noe i hypen. Kort fortalt låter den temmelig bra - og forskjellig fra andre cd-spillere jeg har hørt.
Forskjellig er et stikkord som kan forklare mye av skamrosen; dersom man liker en laidback og silkemyk presentasjon er PS1 midt i blinken. Den har imponerende trøkk i bånn og en noe avslepen diskant. Deilig, mørk mellomtone. Mer fokus på helheten og de store linjene i musikken enn mikrodetaljer. Ikke den mest nøytrale, men svært behagelig å lytte til. Hvorvidt dette konkurrerer med high end bryr meg mindre ;D
PS: PS1 1002 er den beste digitale avspilleren jeg har hørt! Har nå lyttet i dager, uker, måneder på dem (har 2.stk) Spiller bare utrolig i hele lydbildet. Og hvorfor skal dere der ute fleipe bort sannheten om PS1 kvaliteter. Skaff dere en alle sammen og mer billigere morro kan dere ikke få på denne kloden!!! Lykke til med jakten på den perfekt lyd, jeg har funnet lyset. ( Da med tanke på innvesteringen i denne lille grå plast-dingsten!)