|
Heller aldri hatt eneste problem med bridge 2 på sikkert 4 år, men uansett så lur jeg på om lyden kan bli bedre med airlensMer stabilt? Ca. 3 år med Ps Audio directstream med bridge 2 og ikke et eneste problem . Hva mener du med ‘mer stabilt’ ?
Prøv den da.Heller aldri hatt eneste problem med bridge 2 på sikkert 4 år, men uansett så lur jeg på om lyden kan bli bedre med airlens
Hvad syntes du jeg skal måle? Hvor højt det er til taget? Hvor langt det er mellem væggene? Jeg mener ørerne kombineret med kognitiv substans er det bedste måle instrument. Hos mig selv har jeg en Dual Core DSP med extra god strømforsyning. Agter dog ikke at tage den i brug for syntes ikke det er nødvendigt i mit rum. Er fuldt ud tilfreds med min lyd.Merkelig at du ikke forsto det, det var til og med fremhevet med "fet-tekst".
Are you kidding me?Da slipper du å måle, alt blir bedre med extra god strømforsyning...![]()
God plass i chassis
MKII har 2 stk FPGA hvor kun den ene brukes i dag, så det er mye ledig kapasitet til nye oppdateringer. Tror nok svaret delvis er at nye oppdateringer krever kompleks programmerings skills og at de er helt avhengig av Ted(dataguru) som er den eneste som kan videreutvikle. De har også hatt utfordringer med støymålinger på MKII og den nye PMG DAC sies å måle mye bedre på støy. Er nok en kombinasjon av flere ting som gjorde at de valgte å stoppe videreutvikling av MKII. Men selv om det ikke kommer flere oppdateringer så er MKII fortsatt en fantastisk god DAC.Mener Darren Myers som har designet disse PMG produktene før han sluttet og som har vært prøvekanin på mange av oppdateringene til de gamle dac'ene sa noe for en stund siden om at de nærmet seg et punkt der FPGA'n som brukes i de gamle dacene nærmet seg et punkt der det ikke var nok prosessor kraft til å tyne mere ut
Så det er vel mye av grunnen til at det kuttes oppdateringer framover.. også begynner vel deres dataguru å dra på årene og kansje ønsker å gå av?![]()