Problemet er løst (Bilder)!!!!

tan_

Fersking
Ble medlem
10.02.2007
Antall liker
0
Fantastisk høyttaler, gratulerer så mye!

Lurer på om det ikke var deg jeg kjøpte Gradient mk II høyttalere av for 3-4 år siden..... Har de forresten enda, de spiller som ei kule i stua mi!

Lykke til på videre på ferden til lydnirvana!

Tommy

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Antall liker
9.688
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Hei!
Nei, du har nok ikke kjøpt Gradient av meg - de har jeg aldri hatt, selv om de var oppe til vurdering den gang jeg kjøpte Avantiene.

Har ikke gjort noe med oppsettet de siste 14 dagene, har rett og slett ikke hatt tid. Men har planer om å bruke mye av helgen som kommer til Hifi. Ellers blir DEQX min sendt på mandag, og med litt flaks har jeg den kanskje til neste helg!

Har et oppgraderingsprosjekt på gang med DACen min også, som jeg regner med å bli ferdig med i helgen, så jeg kan legge ut noen bilder da. Hr også noen mindre planer for en liten oppgradering av drivverket og så må vi jo ta en titt oppe i DEQX når den kommer.

Ellers synes jeg kanskje det mest positive så langt har vært at jeg har begynt å høre på mye mer forskjellig musikk - rett og slett fordi det er mye mer musikk som engasjerer meg - og et bedre skusmål en det kan vel ikke en høytaler få!

Mvh
OMF

B

Back_Door

Gjest
OMF skrev:
Ellers synes jeg kanskje det mest positive så langt har vært at jeg har begynt å høre på mye mer forskjellig musikk - rett og slett fordi det er mye mer musikk som engasjerer meg - og et bedre skusmål en det kan vel ikke en høytaler få!

Mvh
OMF
Der setter du søkelyset på en av de største gevinster man får ved å prioritere lydkvalitet. Man får utvidet sin horisont.. ;)

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.729
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Du har oppdaget en av styrkene til Manger... De spiller bra uansett musikksjanger (det er noe som mangler hos MANGE andre ht produsenter)...

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Her må det bare gratuleres! Det er vel slike investeringer som gir potensiale til å si at man er kommet i mål... :)

Topp Bunn