Problemer med TIDAL

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Innlegg
528
Antall liker
173
Torget vurderinger
12
Mistet Tidal da Telenor kuttet sammarbeidet og jeg gikk over til Spotify.

Vil nå prøve Tidal Hifi igjen, prisen jeg får opp er 239,- mnd (dyyrt!)
Men jeg får ikke mulighetet til å gjenopprette mitt abonnement, får følgende feilkode:
"cannot start your subscription error code 999"

Noen som har vært borti dette?
Googling sier at jeg må kontakte apple support, spør her først :)
 

borglein

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2013
Innlegg
731
Antall liker
361
Torget vurderinger
22
Ikke bestill via apple. Da koster det ekstra pga avansen som apple tar.
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.167
Antall liker
34.546
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Det hørtes ut som unødvendige dyre epler ja.. 199,- mnd for hifi skal det være.
 

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Innlegg
528
Antall liker
173
Torget vurderinger
12
Greit, synes 199,- holder jeg med!

Men prisen hjelper ikke når jeg ikke får noe abonnement i det hele tatt :(
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.167
Antall liker
34.546
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Du får ha lykke til, synes kundeservicen til Tidal er mange, mange hakk dårligere en spotify.
 

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Innlegg
528
Antall liker
173
Torget vurderinger
12
Forsøk ved bestilling gjennom Tidal appen, da tydeligvis gjennom apple grunnet drøy pris (239,-) = Nevnte feilkode oppstår.

Forsøk ved bestilling gjennom tidal.com, får logget inn (199,-) -ser all min lagrede musikk, ved trykk på bestilling Hifi abo. blir jeg logget av.

Jeg er tydeligvis ikke god nok for dem!
 

borglein

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2013
Innlegg
731
Antall liker
361
Torget vurderinger
22
Det hørtes rart ut, men jeg får ikke akkurat testet selv da jeg allerede har abo.
 

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Innlegg
528
Antall liker
173
Torget vurderinger
12
Har sendt Tidal en mail, får vel svar om en 30 dagers tid :)
 

Sst

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2015
Innlegg
692
Antall liker
471
Har sendt Tidal en mail, får vel svar om en 30 dagers tid :)
Tror dette bare handler om at kundenummeret du fikk gjennom Telenor- avtalen egentlig var en avtale du hadde med Telenor, ikke Tidal. Bare opprett en ny kundeprofil, så vil det nok funke helt fint. Du må gjøre det på tidal.com, ikke gjennom appstore.
 

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Innlegg
528
Antall liker
173
Torget vurderinger
12
Tja, ny kundeprofil betyr vel at jeg må begynne på skratch med all tidligere lagret musikk..
 

borglein

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2013
Innlegg
731
Antall liker
361
Torget vurderinger
22
De kan overføre alle spillelister og sånt til ny profil på forespørsel.
 

Audio107

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.05.2012
Innlegg
215
Antall liker
177
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
5
Amused to death på Tidal

Har hatt nevnte album på Tidal...nå er det borte?
Søker jeg på enkeltsanger kommer de opp men ikke albumet...
Noen som vet..?
Audio107😳
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.494
Antall liker
9.221
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Album og låter kan bli borte for en periode og så kan de dukke opp igjen. Jeg mener jeg opplevde det med Leonard Cohens album The Future i 2017.
 

ttmivar

Medlem
Ble medlem
21.06.2009
Innlegg
36
Antall liker
21
Torget vurderinger
1
Flere som har problem med Tidal? Jeg har bare rot med spillelistene, hopper fra sang til sang og artist til artist. Takker for tips!
 

Poirot

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.07.2007
Innlegg
2.062
Antall liker
2.003
Flere som har problem med Tidal? Jeg har bare rot med spillelistene, hopper fra sang til sang og artist til artist. Takker for tips!
Du har ikke ubevisst kommet til å trykke på "shuffle"-knappen?
 
Topp Bunn