Problemer med ny WEB som bør løses - feilrapportering

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Antall liker
2
Tidligere var det slik at når man hadde vært innom en tråd og hoppet tilbake ble denne ikke lengre merket med "NY". Dette skjer ikke på det nye forumet og da er det veldig ukurant å følge nye innlegg i tråder osv.

Vennligst rett opp dette slik at man umiddelbart etter å ha hoppet tilbake ut av en tråd så blir tråden ikke lengre merket "NY".

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Sv: Problemer med ny WEB som bør løses - feilrapportering

LydMekk skrev:
Vennligst rett opp dette slik at man umiddelbart etter å ha hoppet tilbake ut av en tråd så blir tråden ikke lengre merket "NY".
Det er mye hyggeligere når folk spør fremfor å forlange ting.

Kanskje du vil forsøke igjen?

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22

vær så snill :'( ??

(bedre?)

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2

J.Finvaag skrev:
vær så snill :'( ??

(bedre?)
Det var bedre. ;D

Det er så mye som kan løses med et godt humør og et smil.

Hos meg så fungerer "ny"-funksjonen akkrurat slik den er påtenkt, og jeg tror jeg må ha dette inn med teskje. Hva skjer hvis du trykker på "Refresh" i browseren din? Det kan tenkes at dette er et lokalt problem hos enkelte brukere, og jeg må nesten ha litt mer info om hva slags browser, OS, osv. du bruker.

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22

det funker slik det skal her mener jeg ivertfall.. hvis du åpner en tråd med et nytt inlegg er den merket med "NY", når du da åpner tråden og går tilbake til oversikten over tråder så står det fortsatt NY på den, tror jeg han mener.
På det gamle forumet var det ikke merket med ny når man trykker "tilbake" i nettleseren, det gjør det på det nye. på det nye forumet må jeg trykke på f.eks "HFS2" øverst på siden her for at "NY" skal bli borte, på det gamle forumet kunne jeg bare trykt tilbake i nettleseren.
helt hva som er problemet med det vet ikke jeg...

dette ble veldg knotete skrevet men håper det er noenlunde forståelig :)

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2

J.Finvaag skrev:
det funker slik det skal her mener jeg ivertfall.. hvis du åpner en tråd med et nytt inlegg er den merket med "NY", når du da åpner tråden og går tilbake til oversikten over tråder så står det fortsatt NY på den, tror jeg han mener.
På det gamle forumet var det ikke merket med ny når man trykker "tilbake" i nettleseren, det gjør det på det nye. på det nye forumet må jeg trykke på f.eks "HFS2" øverst på siden her for at "NY" skal bli borte, på det gamle forumet kunne jeg bare trykt tilbake i nettleseren.

Den er grei, jeg skjønner hva du sier. Dette er nok relatert til hva slags browser som benyttes, og jeg tror ikke jeg sånn helt uten videre klarer å løse dette, men jeg skal se hva jeg kan få til.

Geir_H

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.06.2005
Antall liker
77

Har problemer med at innlegga ikke vert registrert,vert stående med samme antall innlegg som da nye HFS startet opp.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2

Geir_H skrev:
Har problemer med at innlegga ikke vert registrert,vert stående med samme antall innlegg som da nye HFS startet opp.
Ok, skirv et svar på dette innlegget så ser vi om du kommer opp til 289.

Geir_H

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.06.2005
Antall liker
77

Ok.Det ser ut som det har ordnet seg.
Hadde sikkert bare hengt seg litt opp.

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
555
Sted
Stockholm

Tror telleren virker på dette emnet her, men posta på god morgen tråden nå, og der virka den ikke..

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
555
Sted
Stockholm

Jepp, virker her på HFS 2 tråden bare..

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313

Hei
Har nå flyttet noen bilder over fra gamle til nye sentralen.(mine armer i vinylforum)
MEN.... Mine "gamle" bilder var stort sett på 700pix brede, men
når jeg overførte disse ,så ble de scalert ned til 600pix bredde
Er dette MAX av bilder???? Synes dette er litt for lite.
Skulle minst hatt 700pix bredde for å få litt mer detaljer
Mvh Jan I

K

kbwh

Gjest

Jeg har forsøkt å skjule epostadressen min, men det ser det ikke ut som det nye forumet vil.
Jeg tenker ikke så mye på å skjule den for de hyggelige menneskene her inne, men heller for de slemme sniffeprogrammene spammere bruker. Kan du ta en kikk på dette, O store Høvding?

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3

Valentino skrev:
Jeg har forsøkt å skjule epostadressen min, men det ser det ikke ut som det nye forumet vil.
Jeg tenker ikke så mye på å skjule den for de hyggelige menneskene her inne, men heller for de slemme sniffeprogrammene spammere bruker. Kan du ta en kikk på dette, O store Høvding?
Det er kun du og høvdingen som ser mailadressa valentino. Vi andre ser den ikke.

Pk

Musikkmannen

Helårsstemmer
Ble medlem
11.11.2006
Antall liker
27.051
Sted
I kjelleren
Torget vurderinger
2

Jeg sliter med meldingene, mange som har forsvunnet, finner ikke igjen de som jeg har sendt osv...

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Antall liker
2

Høvdingen skrev:
J.Finvaag skrev:

Den er grei, jeg skjønner hva du sier. Dette er nok relatert til hva slags browser som benyttes, og jeg tror ikke jeg sånn helt uten videre klarer å løse dette, men jeg skal se hva jeg kan få til.
Jeg bruker IE 7.0 og standard XP SP" hvis det hjelper, ikke noe spesielt her. PS! Var det høflig nok? :( Beklager med panna i gulvet hvis mitt første innlegg i tråden ikke var "høflig" nok. Det var faktisk IKKE ment som et krav gitt...

Tenkte jeg skulle hjelpe til med litt tilbakemelding på ting som ikke funker men skal tenke meg om flere ganger før jeg gjør det igjen?

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2

Tenkte jeg skulle hjelpe til med litt tilbakemelding på ting som ikke funker men skal tenke meg om flere ganger før jeg gjør det igjen?
Livet er altfor kort til at vi skal bli uenig over litt semantikk - jeg beklager hvis jeg var litt krass mot deg. Din kritkk var seriøs, og jeg tar dette til etterretning.

HFS2 er ikke helt i boks ennå, men ved hjelp av din og andres kritikk så tror jeg vi skal komme i mål om ikke altfor lenge.

Ha en fortsatt god natt. ;D

K

kbwh

Gjest

pks skrev:
Valentino skrev:
Det er kun du og høvdingen som ser mailadressa valentino. Vi andre ser den ikke.
Ach so. Vielen Dank.

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22

Høvdingen skrev:
J.Finvaag skrev:
Livet er altfor kort til at vi skal bli uenig over litt semantikk - jeg beklager hvis jeg var litt krass mot deg. Din kritkk var seriøs, og jeg tar dette til etterretning.

HFS2 er ikke helt i boks ennå, men ved hjelp av din og andres kritikk så tror jeg vi skal komme i mål om ikke altfor lenge.

Ha en fortsatt god natt. ;D
hei hvorfor dtår det sitat fra meg??? det var rart, er jo ikke jeg som skrev det der ...

Liotheles

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.02.2002
Antall liker
968
Torget vurderinger
4

Hei
Savner valget "Alle" på toppen av hvert emne. Synes ofte det er kjekt å få opp alle innlegg på én gang istedenfor å bla side for side. Bl.a. kjekt når man leter etter noe innenfor emnet og bruker browserens "find" funksjon.
Er dette mulig å få til?
Takk for ny og fin Sentral forresten :)

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2

Liotheles skrev:
Hei
Savner valget "Alle" på toppen av hvert emne. Synes ofte det er kjekt å få opp alle innlegg på én gang istedenfor å bla side for side. Bl.a. kjekt når man leter etter noe innenfor emnet og bruker browserens "find" funksjon.
Er dette mulig å få til?
"Alle" valget er der, men den blir borte når det er over 7 sider, men jeg kan øke denne grensen litt.

Mvh
Thomas

Geir_H

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.06.2005
Antall liker
77

Sliter forsatt med problemet, det er hvist berre denne siden som vert registrert.

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
795
Torget vurderinger
5

Høvdingen skrev:
Liotheles skrev:
Hei
Er dette mulig å få til?
"Alle" valget er der, men den blir borte når det er over 7 sider, men jeg kan øke denne grensen litt.

Mvh
Thomas
Gvis det skal være en slik grense kan det jo feks være et valg som sier "vis siste 7 sider" el. Når emner får veldig mange sider kommer det gjerne mange innlegg innenfor relativt korte tidsrom og det kan da være nyttig å kunne åpne flere sider om gangen.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2

Jeg har satt grensen på 12 sider, hvis det er flere enn dette så dukker ikke "Alle" opp, men da vil det jo også være veldige mange innlegg som evnt. skal vises på en gang.

Jeg kan godt øke grensen hvis ønskelig. Forløbig så er det ikke en opsjon og vise f.eks. de siste 7 sider, men dette er ingen dum idé.

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Antall liker
2

Høvdingen skrev:
Jeg har satt grensen på 12 sider, hvis det er flere enn dette så dukker ikke "Alle" opp, men da vil det jo også være veldige mange innlegg som evnt. skal vises på en gang.

Jeg kan godt øke grensen hvis ønskelig. Forløbig så er det ikke en opsjon og vise f.eks. de siste 7 sider, men dette er ingen dum idé.
Husk...Du den øverste..

Gud hvilte på søndag.

8)

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
795
Torget vurderinger
5

Jeg får ikke til å laste opp bilde til avataren. Jeg får valgt bilde fra min maskin, men så fort jeg lagrer profilen hopper markøren til "personlig bilde" og det selvvalgte feltet er tomt.

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
555
Sted
Stockholm

Geir_H skrev:
Sliter forsatt med problemet, det er hvist berre denne siden som vert registrert.
Hvordan går det med denne telleren Høvding? Hvis ikke den kan fikses, bør den vel egentlig fjernes..? Den virker bare i enkelte tråder ???
EDIT: bl.a. denne..

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
795
Torget vurderinger
5

Holmium skrev:
Jeg får ikke til å laste opp bilde til avataren. Jeg får valgt bilde fra min maskin, men så fort jeg lagrer profilen hopper markøren til "personlig bilde" og det selvvalgte feltet er tomt.
Noen som vet hvorfor dette skjer?

Topp Bunn