Har noen vært i kontakt med Acoustic Tuning den siste tiden?
Jeg har til gode et sekssifret beløp. Etter oppløsningen av selskapet har jeg fått vite at varene jeg har forskuddsbetalt for ikke vil bli bestilt.
Hadde en god dialog med Per A. Møller om saken i midten av april, men de siste ukene har det blitt umulig å få kontakt, enten det er på telefon eller e-post.
Jeg har foreslått å få delvis tilbakebetalt det jeg har til gode. Jeg har foreslått ulike kombinasjoner av andre varer i stedet for det jeg har bestilt. Men det har blitt helt tysst. Jeg får ikke svar eller tilbakemelding noe sted.
Det er godt å se her på Sentralen at Master Audio skriver at "selskapets aktiva overstiger dets gjeld og selskapet er i stand til å betale sine fordringer". (Vanligvis skal bedrifter betale sin gjeld, ikke sine fordringer, men pytt, pytt.)
Uansett. Én ting er sikkert; alle får ikke pengene de skal ha. Ikke jeg, i alle fall.
Det har snart gått 6 uker fra selskapet ble meldt oppløst, og da kan selskapet formelt oppløses. Da er det slutt.
Jeg har selvfølgelig meldt inn kravet mitt, men jeg er ikke lenger trygg på at jeg får pengene mine etter oppløsning. Det må bety noe at jeg ikke lenger får svar på mine henvendelser?
Man kan godt si at jeg er dum som har forskuddsbetalt, men jeg har opp gjennom årene aldri hatt problemer med Acoustic Tuning. Før nå.
Jeg vil gjerne høre hva for erfaringer andre har gjort seg med Acoustic Tuning den siste tiden.
---
Det koster meg litt å skrive dette offentlig. Jeg er ikke den som slenger dritt om noen. Men nå er jeg rådvill.
Jeg lover å skrive en oppdatering så snart det skjer en utvikling i saken.