Plutselig får jeg bare slikt.
I går kl 13:07 #1 Musikkmannen Æresmedlem Ble medlem 11.11.2006 Innlegg 21.108 Antall liker 32.532 Sted Kjelleren i kroken Torget vurderinger 3 Plutselig får jeg bare slikt.
I dag kl 09:49 #2 Høvdingen The big chief Administrator Ble medlem 01.01.2001 Innlegg 7.071 Antall liker 6.659 Torget vurderinger 2 Dette er nok et lokalt problem, og bilde opplasting fungerer som normalt her på HFS.
I dag kl 10:18 #3 Musikkmannen Æresmedlem Ble medlem 11.11.2006 Innlegg 21.108 Antall liker 32.532 Sted Kjelleren i kroken Torget vurderinger 3 Ok, merkelig greier, fungerte greit frem til seint formiddag i går.